29
Jun
08

…Μιά στιγμή ( sleepless night)

…Κάθε ερωτική ιστορία ή κάτι που μπορεί να προσδιορίσει μια υποτυπώδης ιστορία που περιγράφει με αθυρόστομη γραφή μια ερωτική συνεύρεση ή παράγωγα σεξουαλικής ικανοποίησης είναι μια εσώψυχη καταγραφή εντελώς υποκειμενικών βιωμάτων στην καλύτερη περίπτωση ,αφήνοντας την γλυκιά νοσταλγία να απλώνεται σε ένα κείμενο,με κάποιες υπερβολές να διανθίζουν με ρεαλιστική γραφή την αρχέγονη και συνάμα βίαια ερωτική ικανοποίηση ,ενώ οι φανταστικές ερωτικές ιστορίες δεν είναι τίποτα περισσότερο από μια προσδοκώμενη σκέψη που η φαντασία την χτίζει μέσα σε ατελείωτα βουβά λαχανητά των επιθυμιών μας …….Βεβαία η φαντασία είναι κρυφές προσδοκίες που καβάλα στο κουτσό άλογο της υπερβολής τρέχουν ανεξέλεγκτα πάνω στα λιβάδια της υποκειμενικής μου αλήθειας ,το άλογο όμως είναι κουτσό και παραπατάει ,εάν θα πέσει η αλήθεια θα την καταπιεί σαν ένα σαρκοφάγο παλλόμενο χώμα ,αν τα καταφέρει ο προορισμός προς την θάλασσα γίνεται αγώνας ,την μονή δίοδο προς την αληθινή ελευθεριά και συνάμα την κατάληξη της ,……εγώ όμως είμαι ήδη εκεί , πίσω από λέξεις και τις φτηνές συγκινήσεις …..είμαι καθισμένος στην παραλία και ίσα που ακούω αυτό το χλιμίντρισμα….Αυτό και μετά σιωπή, μόνο τα τριζόνια της νύχτας και μια δίψα στα χείλια μου ,είναι αστείο πως μέσα σε τόσες ιστορίες “αυτή” ήταν που έγλυφε τις συναισθηματικές μου προσδοκίες ,ήταν “αυτή”που στην μετέπειτα ζωή μου μια κυνική πινελιά ήταν αυτό που ζωγράφιζα στις σχέσεις μου …ένα απαλό ασυνείδητο πέρασμα που η σκληρότητα μου έφτιαχνε λαχανιασμένη αναχώματα προς το ποτάμι της νοσταλγίας της …ίσως τίποτε περισσότερο από καθαρή αγάπη που ήταν σαν το νερό ..το θαλασσινό νερό ….Ξέρω ότι είναι κάπου μέσα σε αυτό το “λιβάδι” της λήθης μου, ξαπλωμένη, ίσως είναι νεκρή μα η αραχνιασμένη μορφή της δεν έχει αλλοιώσει το πανέμορφο πρόσωπο της ,αφημένη κάτω από την σκιά των πανύψηλων κουκουναριών ……σαν αυτές που περνάγαμε με την μηχανή μου ,γλιστρούσαμε στις σκιά τους ,παίζαμε…ένα παιχνίδι με το φως, τα χέρια της με αγκαλιάζουν στην μέση μου και ένας ζεστός αέρας …….ήταν το τελευταίο μας απόγευμα σαν μια ζωή που φτάνει στο τέλος της ,αυτός ο έρωτας δεν μπορούσε να τελειώσει έτσι ,μάλλον δεν τελείωσε ποτέ ,έμεινε εκεί στα αλμυρίκια της παραλίας να στροβιλίζεται μέχρι τις σπηλιές ,ακόμα εκεί θα είναι είμαι σίγουρος γιαυτό μόνο που εμείς δεν πρόκειται να πάμε ,είναι που η ζωή μας επιφύλασσε την πικρή απομόνωση μας ,αυτήν και μετά ήρθε το φθινόπωρο ……….τα σκέφτομαι όλα αυτά και δεν πρόσεξα πως το αλογάκι δεν ακούγεται πλέον,το χλιμίντρισμα του χάθηκε ,μάλλον έπεσε πάλι ,έπεσε το γλυκό μου και χάθηκε μέσα στην αλήθεια μου …Γδύθηκα και έκανα μπάνιο στην ήρεμη θάλασσα ,από τον σκοτεινό ορίζοντα μια σπίθα έλαμψε ,μια στιγμή σκέφτηκα αυτό είναι ,έκανα μια βουτιά ήθελα να νιώσω στο κεφάλι μου την αλμύρα …..δεν ξέρω πλέον τι είναι αληθινό ένας παφλασμός στην ακτή με έκανε να γυρίσω είναι το αλογάκι τα κατάφερε τελικά με κοιτάει σκυμμένο πάνω στο νερό ήθελα να βγω έξω να το χαιδεψώ μα δεν πρόλαβα ,όρμησε προς την θάλασσα και χάθηκε ,μια στιγμή και ίσως προλάβαινα ….Τελικά οι ζωές είναι κομμάτια από στιγμές έτσι μόνο μπορώ κατακερματιζόντας τον χρόνο να κατανοήσω την πολυπόθητη ουσία που δεν είναι τίποτα άλλο από το νερό ,ίσως η νοσταλγία να είναι ανώφελη ,νεκρές μνήμες …θέλω να τα ξεχάσω ,υπάρχουν στιγμές που θέλω να ζήσω ξανά και ξανά ,…..αυτές που θα έρθουν .Γέλασα μέσα σε αυτό το σκοτάδι αλλά κανείς δεν με είδε ,γυρίζω πάλι προς την ακτή ,η σπίθα φώτισε στιγμιαία την ακτή …και εκεί την είδα …η γλυκιά μου ξύπνησε κατέβηκε στην παραλία που είμαι , έκατσε στα χοντρά βότσαλα φτιάχνοντας επιμελώς το μακρύ της φόρεμα ,…ένα αεράκι στροβιλίστηκε πίσω από τα αλμυρίκια και μπέρδεψε τα μαλλιά της ,πετάχτηκε πάνω παρολη την φαινομενική της ηρεμία τράβηξε ένα σχοινί που ήταν αφημένο στην ακτή ,δεν έβγαλε κανένα ήχο μόνο τράβηξε το σχοινί και το αλογάκι ξεπρόβαλε μέσα από το νερό ….
τους έβλεπα για αρκετή ώρα μέχρι που χάθηκαν στην σκοτεινή πλαγία ….Μια στιγμή και τους έχασα ,μια ακόμα ιστορία ,μια ακόμα στιγμή που την κράτησα αλλά όπως και αυτή έφυγε ,σαν τα όνειρα που φαίνονται ασήμαντα με τον ήλιο του μεσημεριού ..φως και σκοτάδι ,όλα είναι ένα παιγνίδισμα με το φως και την σκιά μου ,ένας έρωτας πέθανε και κανείς δεν θα κλάψει ούτε καν εμείς οι ίδιοι ,..μια ιστορία έσβησε αφήνοντας το σκοτάδι να σκεπάσει το “λιβάδι” της ψυχής μου …μόνο ένα θαλασσινό αεράκι στροβιλίζεται μέσα στα μαλλιά της …..μέχρι που άκουσα το γέλιο της…ξανά ,να πνίγει για μια ακομα φορα το ψιθιριστό χλιμίντρισμα που έσβησε απο το γέλιο της


4 Responses to “…Μιά στιγμή ( sleepless night)”


  1. 1 mistounou
    Ιουνίου 30, 2008 στο 3:46 μμ

    Σε καμαρώνω. Χαίρομαι που μπορώ πια να μπαίνω συχνά και να σε διαβάζω.

  2. Ιουνίου 30, 2008 στο 8:26 μμ

    ..Και τότε πήγα να τον αγγίξω για μια τελευταία φορά, να δω τι θα γίνει, πως θα αντιδράσει, αν θα θυμάται όλα τα φθινοπωρινά φύλλα που άφησα να πέσουν στην πανέμορφη υγρή άμμο για χάρη του. Κοίταξα στην γωνία. Ήμουν μόνη. Ξανά ονειρεύομαι ξύπνια και τον κατηγορώ που είναι εδώ η αύρα του. Μόλις πέσει το σκοτάδι θα τα σκεφτώ όλα πάλι από την αρχή, μπορεί και να χαμογελάσω με τα πανέξυπνα λάθη μου. Θα δω την σκιά του, βροντερή, τρομαχτική και τόσο οικία, με ένα μαχαίρι να μου χαϊδεύει τα μαλλιά και θα πω «αντίο» γιατί απλά τα φαντάσματα ποτέ δεν φεύγουν..

  3. 3 gsid
    Ιουλίου 1, 2008 στο 11:54 μμ

    @mistounou, παντα καλοδεχουμενη ….
    @Art3m|s ,…οι ανθρωποι ομως φευγουν ,μενοντας μερικες φορες η σκια τους που τελικα ειναι ακομα ποιο ανυποφορη απο την ιδια την παρουσια ,το χαμογελο ομως ειναι το καλυτερο ανεξαρτητα αν ειναι αφορμη απο τις ανεπαισθητες τυψεις …και αυτο ειναι που με εχει σωσει αρκετες φορες ..

  4. Αυγούστου 18, 2008 στο 10:17 μμ

    Κάλιο αργά παρά ποτέ (ποτέ δεν το πίστεψα αυτό)

    Μπορεί να πιστέψεις πως έχεις σωθεί.
    Κοίτα ξανά, ούπς, είναι ακόμα εκεί.
    Ξέρω, σας έχω ζαλίσει με τις αναμνήσεις, αλλά, πφφ, τι τα θες..
    Κανείς δεν είναι τέλειος, μόνο εσύ (που λέει και κάποιος που θαυμάζω)


Σχολιάστε

Beloved Darkness
cooltext68970972.jpg
Ιουνίου 2008
Δ T Τ T Π S S
« May   Jul »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
475250999_de0d7caef21
1496309747_5dbfcc68ff.jpg
......................................... Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Do not copy.....So beware


