12
May
08

Ερεθιστικές Απέχθειες (tonight) -Μέρος 2ο

Η άπλετη χυδαιότητα μου προς τις γυναίκες ήταν συχνά εντελώς καταστροφική ,όμως κάποιες ελάχιστες εξαιρέσεις αυτή η ωμή αμεσότητα έφερνε το πολυπόθητο αποτέλεσμα ,αυτό είχε γίνει και τώρα άλλα ο στόχος μου ήταν η Κυριακή αυτήν ήθελα να πάρω και μεσώ της Λένας θα το πετύχαινα η έτσι νόμιζα αυτήν την νύχτα ,έφερα τα δάχτυλα μου στο πρόσωπο της της χάιδεψα απαλά τις άκρες των χειλιών της ,ήταν έτοιμη η μικρή μου λεσβία ,το ίδιο και εγώ πήρα ένα αθώο παραπονιάρικο ύφος και …….
-Με πόνεσες Λένα
-Σου άξιζε ……γλυκέ μου
Το κινητό της άρχισε πάλι να χτυπάει έβαλα το χέρι μου στην κολότσεπη της ,δεν ήθελα να το σηκώσει πριν τα κανονίσω όλα ..
-Σε θέλω ,θέλω να σε νιώσω τόσο πολύ …
-σχεδόν με έπεισες …
-Θα ήταν καταπληκτικά αν βρισκόμαστε και οι τρεις ε;
Μου άστραψε ένα δεύτερο χαστούκι ακόμα ποιο δυνατά ,σούφρωσε τα χειλάκια της και μου είπε
-καριόλη …το ήξερα
-Θα σας γαμήσω και τις δυο ενώ θα τρίβεστε μεταξύ σας αυτό θα είναι καύλα
-για σένα;
-για όλους μας
Το ψηστήρι με την Λένα συνεχιζόταν ,το ήξερα ότι αυτή η καριόλα ήθελε να την γαμήσω αρκεί να έπειθε και την απρόσιτη φίλη της.
Πήγαμε ξανά μέσα στο καφέ αγκαλιασμένοι ,η Κυριακή είχε μείνει μονή της να καπνίζει πίνοντας μπίρες ,η Λένα μόλις έκατσε πήγε να την αγκαλιάσει αλλά τραβήχτηκε περνώντας ένα απόμακρο ύφος ,η Λένα γύρισε προς τα μένα
-..Για πες της ότι μου είπες έξω
-Τι ;
-Ντρέπεσαι η εγώ σε εμπνέω να μου μιλάς έτσι ε;
Δεν μπορούσα να μιλήσω έτσι στην Κυριακή ,άρχιζα να εκνευρίζομαι ως συνήθως όταν βρίσκομαι σε δύσκολη θέση ,και η επιθετικότητα μου ξεχυνόταν προς τις δυο ,Η Κυριακή με έπιασε από το χέρι
-Στάσου
-Θα γαμήσεις μαλάκα σήμερα “ η Λένα άρχιζε να μιλάει σαν και μένα ,μόνο που το στρογγυλότης προσωπάκι φάνταζε τόσο παράξενο όταν μίλαγε έτσιΕίμαστε όλοι αγχωμένοι και μετά από μερικές βότκες όλα είχαν πάρει τον πολυπόθητο δρόμο ,αυτόν που και οι δυο θα μου χάριζαν μεθυσμένες απολαύσεις …είχα καυλώσει και μόνο που το σκεφτόμουν
Η Λένα έπεσε στα ποδιά μου σε αυτόν το χαλαρό γωνιακό καναπέ ,το μαγαζί ήταν σχεδόν άδειο και το μισοσκόταδο μου έβαζε ιδέες .
είχε ξαπλώσει το κεφάλι της πάνω στο πόδι μου ,ήταν μεθυσμένη η μικρή μου .την έπιασα από τα μαλλιά και την έσπρωχνα προς την καυλωμένη πούτσα μου που ασφυκτιούσε μέσα στο παντελόνι ,την έβγαλα έξω και αυτός ο κίνδυνος να μην μας δούνε ήταν μεγαλύτερος και από τον πόθο μου για αυτήν αλλά κάτι ακόμα ηδονικό ήταν να έχω την Κυριακή απέναντι μου ..
Της την έτριβα πάνω στα δροσερά της χείλια με δύναμη μέχρι που άνοιξε το στόμα της και μου χάρισε ένα ανεπανάληπτο τσιμπούκι ,οι πνιχτοί ήχοι από το ρούφηγμα μπερδευόντουσαν από την μουσική του καφέ ,Η Κυριακή το κατάλαβε ,ένιωσε αμήχανα κοιτάζοντας νευρικά γύρω της ενώ εγώ έπινα το ποτό μου έτσι για ξεκάρφωμα ,Η Λένα είχε ρυθμό με πίπωνε μόνο με το στόμα χωρίς χεριά ένιωθα τα χείλια της σαν ένα απαλό δαχτυλίδι να μου σφίγγει της φλέβες της πούτσας μου ,έπιασα το χέρι της Κυριακής και το χάιδευα ,νομίζω ότι οποίος μας έβλεπε θα μοιάζαμε σαν ένα ρομαντικό αγαπημένο ζευγαράκι ,τα δάχτυλα της ήταν λεπτά και κρύα ,στο μυαλό μου πίστευα ότι έκανα ερωτά με την Κυριακή ,και αυτό ήταν τόσο δυνατό που ξέχναγα ακόμα και το τσιμπούκι της Λένας ,Η Κυριακή είχε ακόμα αυτό το απόμακρο ύφος ,μια απρόσιτη γυναίκα τουλάχιστον για μένα ,μόνο που το χάδι των δαχτύλων της ήταν για μένα κάτι απίστευτα ερωτικό ,ίσως να φταίει που και η ίδια μου η ζωή είναι μια τέτοια αντίφαση άλλος μου δίνει την χαρά και άλλος την φαντασίωση ,στην συγκεκριμένη περίπτωση στην φαντασίωση μου έπαιζε μόνο αυτή η απόμακρη γυναίκα, δεν υπήρχε μαγαζί πάρα ένα τεράστιο κρεβάτι με την Κυριακή πάνω,
δεν κάναμε έρωτα μόνο την κοίταζα να χαϊδεύει τις δυο μεγάλες της ρόγες ,δεν ήθελα να γαμηθούμε λες και φοβόμουν μην την μολύνω με το πρόστυχο μυαλό μου ,η φαντασίωση μου κορυφωνόταν γιατί το στόμα της Λένας ήταν ένα ηδονικό φρακταλ που γύριζε σε άριθμα σχεδία στα μάτια μου το μόνο που πρόλαβα ήταν να πιω λίγο βότκα ακόμα ίσα ίσα να προλάβω να πνίξω τους αναστεναγμούς του οργασμού μου καθώς τελείωνα μέσα στο στόμα της Λένας
Η Κυριακή πετάχτηκε πάνω ,ενώ εγώ έμεινα με δαγκωμένο το λεμονί από το ποτό να μισοκρέμεται από το στόμα μου ,ένιωσα ότι φάνηκα μια μίζερη εικόνα στα μάτια της μια γελοία σιλουέτα να φαίνεται μέσα από το σκοτάδι του μπαρ ,η Λένα σηκώθηκε αυτήν την μοναδική στιγμή και έτρεξε προς την τουαλέτα ,
Η Κυριακή έστρεψε με περισσή απέχθεια το πρόσωπο της από εμένα πήρε την μικρή της καφέ τσάντα και έφυγε ,δεν την ξαναείδα ποτέ παρά μόνο στην φαντασίωση μου να κάθεται πάνω στο ιδιο τεράστιο κρεβάτι.. σκεπασμένο με χρωματιστά τούλια συνέχιζε να τρίβει τις ρόγες της μόνο που κάθε φορά που άνοιγε το στόμα της από την ανεπαίσθητη ηδονή που διαπερνούσε το κορμί της έτρεχε από τις άκρες των χειλιών της σπέρμα ,πολύ σπέρμα τόσο ώστε με έκανε να αηδιάζω και να στρέφω το πρόσωπο μου με απέχθεια …..είχα καταφέρει να την κάνω στον μυαλό μου το ίδιο αποκρουστική όπως υποθέτω ένιωθε αυτή για μέναΜε την Λένα συνεχίσαμε μια ιδιότυπη ερωτική σχέση λίγων εβδομάδων μέχρι που με παράτησε ένα απόγευμα Σαββάτου στο ίδιο καφε ,αλλά ευτυχώς όχι και στο ίδιο τραπέζι που είχαμε βρεθεί και οι τρεις ,
έμεινα καρφωμένος στον καναπέ πίνοντας την υπόλοιπη νύχτα ,με είχε βαρεθεί αυτό έφταιγε η ότι δεν είχα να της δώσω τίποτε περισσότερο από σεξ ούτε μια σταγόνα αισθήματος προς αυτήν,είχα στεγνώσει ..
Ήταν συμπαθής ίσως κάτω από άλλες συνθήκες να είχαμε ταιριάξει .αλλά δεν είμαστε ίσως να έφταιγε ότι εγώ δεν μπορούσα να ξεπεράσω την Κυριακή η μάλλον αυτήν που δεν γάμησα ,η μάλλον αυτή με περιφρόνησε χωρίς καν να μου μιλήσει ,μόνο αυτή η έκφραση της που με στέγνωσε …μια απέχθεια ,ερεθιστική αποστροφή αν αυτό υπάρχει ή κάτι ακόμα περισσότερο από αυτό …


0 Responses to “Ερεθιστικές Απέχθειες (tonight) -Μέρος 2ο”



  1. Σχολιάστε

Σχολιάστε

Beloved Darkness
cooltext68970972.jpg
Μαΐου 2008
Δ T Τ T Π S S
« Apr   Jun »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
475250999_de0d7caef21
1496309747_5dbfcc68ff.jpg
......................................... Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Do not copy.....So beware


