08
May
08

Ερεθιστικές Απέχθειες (tonight)..Μέρος 1ο

Άνοιξα την σπασμένη πόρτα και μπήκα στην τάξη ,προφανώς ήμουνα αργοπορημένος και αυτό το πρόσεξε η καθηγήτρια ,μια τριαντάρα με σοβαρό ύφος και ένα στιλιζαρισμένο κόκκινο σκελετό γυαλιών,έκατσα στο θρανίο με μια παράξενη αίσθηση που είχα αφού μετά από δέκα χρόνια ξαναγύριζα σε μια τάξη έστω και αν αυτή ήταν από Ιεκ ,ήταν η τετάρτη μέρα και εγώ μόλις σήμερα κατάφερα να έρθω λόγω δουλειάς ,
Αυτή ήταν και η πρώτη μου γνωριμία με την Κυριακή που μας έκανε μάθημα ανατομίας σε μια ερειπωμένη κίτρινη αίθουσα ,

-Μπορείτε να είστε ποιο συνεπής Κύριε …
-….Ναι
Οι συμμαθητές μου γύρισαν προς τα μένα κάνοντας με να νιώσω αμηχανία ,ενώ η σοβαροφανής Γιατρός συνέχιζε να μας κάνει μάθημα

….Έχουν περάσει δυο μήνες από την πρώτη φορά που την γνώρισα και η σχέση μας με την Κυριακη ήταν κάτι περισσότερο από μια έκδηλη και έμφυτη ψυχρότητα που ανεδιδε από κάθε φορά που μιλάγαμε έστω και αν αυτό ήταν στα πλαίσια του μαθήματος ,αν και την θεωρούσα ελκυστική γυναίκα το ύφος της μου διέλυε κάθε απόπειρα να την συμπαθήσω ,

είχε ένα τρόπο να με κάνει να νιώθω άσχημα και ταυτόχρονα ψυχρότητα ,με τους συμμαθητές μου δεν είχα και πολλές σχέσεις πράγμα που ήταν φυσικό λόγω της διαφοράς της ηλικίας και του ψυχρού μου χαρακτήρα ,εξαίρεση ήταν με μια κοπέλα που κάναμε λίγο παρέα στα διαλείμματα, ..

Όλα ξεκίνησαν στην πρώτη εξεταστική , ήταν απόγευμα και μόλις είχα πάει στο κυλικείο να παρά καφέ εκεί την συνάντησα για την ακρίβεια την είχα μπροστά μου ,δεν τις μίλησα αφού ούτε και αυτή με είχε δει όταν όμως γύρισε να φύγει οι ματιές μας συναντήθηκαν κάπου ανάμεσα στην αμηχανία μας
-Έχεις προλάβει να διαβάσεις ;
-ναι……ναι έχω προσπαθήσει ξερεις
-καλή επιτυχία σου εύχομαι
-να σαι καλά…..
-Σου είπαν τα παιδιά για το Τρίτη..
-…..ότι;
-η μικρή μου τάξη είναι καλεσμένη ,θα σας βγάλω για καφέ..
Της χαμογέλασα χωρίς να αρνηθώ ,είχε αλλάξει ο τρόπος της απέναντι μου η έτσι μου φάνηκε ,από το καφέ της παλτό ,μια στενή φούστα της σκέπαζε τα καλλίγραμμα πόδια της η έτσι μου φάνηκε ,το καθαρό της πρόσωπο μου ανταπέδωσε το χαμόγελο με ένα μίζερο μειδίαμα ,ένιωθα ότι κάτι την συγκρατούσε ,ίσως το μόνο κοινό που είχαμε ήταν η ψυχρότητα που έφτανε στα όρια της αμοιβαίας συμπαθούς αντιπάθειας που άλλαζε προς ενα απροσδιόριστο συναίσθημα ανάμεσα μας η έτσι μου φάνηκε αυτό το μεσημέρι …….

Άνοιξα την πόρτα του καφέ και με ένα τελείως χαζό δήθεν άνετο ύφος είδα κάποιους συμμαθητές μου αραδιασμένους στο γωνιακό καναπέ ,η Κυριακή ντυμένη στα μαύρα και με τα μαλλιά της λυτά μου έκανε νόημα ,πήγα να κάτσω μου έκανε λίγο χώρο και έβαλε το χέρι της πάνω στο μαξιλάρι σε μια κίνηση να κάτσω δίπλα της ,με εξέπληξε η οικειότητα της ίσως σκέφτηκα εκτός σχολής να είναι ποιο χαλαρή ,έκατσα σχεδόν κολλητά δίπλα της και μετά από ένα γύρο από χαζές συζητήσεις για την σχολή έφερε το πρόσωπο της αντικριστά μου
-…εσύ τι κάνεις ;
-δουλειά ,δουλειά ,δουλειά
-Από το παράπονο σου βγαίνει και είσαι έτσι ε ;
-….πως είμαι;
-Μουντρουχος !!!!!!
Γέλασε τα γεμάτα κραγιόν χείλια της σχημάτισαν ένα περιπαιχτικό χαμόγελο στολισμένο με τα σπαστά της μαύρα μαλλιά σχεδόν βρεγμένα από τον ζελέ να ακουμπάνε στον ωμό μου ,γέλασα ήταν το μόνο που θα μπορούσε να κρύψει την νευρικότητα μου …
Η βραδιά συνεχίστηκε άλλα μέναμε όλο και ποιο λίγοι ,εγώ μαζί με δυο αγόρια και μια κοπέλα , με την Κυριακή να μιλάει συνέχεια στο τηλέφωνο ….

Σηκώθηκα να φύγω χαιρέτησα την παρέα , βγήκα έξω από το καφέ από την τζαμαρία την έβλεπα να με κοιτάζει ……σαν να με προκαλούσε ,άναψα ένα τσιγάρο και πέρασα στο απέναντι πεζοδρόμιο,όταν ένιωσα να με ακουμπάει ένα χέρι από πίσω γύρισα και την είδα……… ,ήταν η συμμαθήτρια μου η Λένα με αγκάλιασε στην μέση και ακούμπησε τα στήθη της απαλά πάνω μου , με άναψε αμέσως
-Γιατί έφυγες ;
-Γιατί ;έπρεπε να σε ρωτήσω πρώτα ;
-Είσαι μαλάκας !
-έχω προσπαθήσει για αυτό μικρή ..
-το ξέρω ότι την γουστάρεις
-τι;…..ποια ;
-την Κυριακή χαζούλη
-ρε Λένα δεν πας μέσα μπας και σου κάτσει κανένας ..
-δεν μου αρέσουν οι άντρες ….
Ωραία συζήτηση είχαμε εν μέσω πεζοδρομίου είπαμε τόσα πολλά όσα δεν είχαμε πει τόσους μήνες ,με την Λένα μιλάγαμε στην σχολή αλλά τα τυπικά ,ενώ τώρα άρχιζε να με ενημερώνει για τις ερωτικές της προτιμήσεις μπροστά από ένα τυροπιτάδικο
-……..
-Έχω σχέση με την Κυριακή και…….
-ΜΕ ποια ;;;;;
-με αυτή που σου αρέσει μωρό μου ,αλλά είμαστε πολύ προσεκτικές ,ξερεις εννοώ όταν είμαστε με κόσμο …
Δεν μπορούσα να κατανοήσω πως δυο ελκυστικές γυναίκες τρίβονται μεταξύ του και αυτό το θεωρούν ερωτική συνεύρεση,ας είχαν έμενα τουλάχιστον στην μέση η έστω στην άκρη.. ,αγόρασα μια τυροπιτά ξερή και με ζωγραφισμένη την αμηχανία μου την δάγκωσα, ενώ με το μυαλό μου σκεφτόμουν τις δυο να αλληλοκαυλώνουν αλληλοτριβόμενες μεταξυ τους , με έπιασε από το χέρι όχι αυτό με την τυρόπιτα και συνέχισε ………
-Εγώ όμως σε συμπαθώ ,…είσαι γλυκουλης ..μωρέ…….
-άμα με γουστάρεις θέλεις να γαμηθούμε ;
-Θεέ μου εγώ σου στρώνω δρόμο με λουλούδια και εσύ τα κλοτσάς ατσούμπαλα άγαρμπε!
-πόσο μου αρέσει ….
Με φίλησε πάνω στα φύλλα της ξεραμένης σφολιάτας που είχαν κολλήσει πάνω μου,η γλώσσα της ήταν τόσο γαργαλιστική
-.Μωρό μου
-Ρε Λένα άσε τα μωρό μου και τις μαλακίες ,πλάκα μου κάνεις ;την μια μου λες οτι είσαι λεσβία και μετά με φιλάς ;
-μαλακισμένο…
έπεσε ξανά πάνω μου και συνέχισε τα γλωσοφιλα μαζί μου σταματήσαμε μόνο όταν χτύπησε το κινητό της που ήταν σφηνωμένο στην κολοτσεπη του παντελονιού της,της το έβγαλα μετά το ανάλογο χούφτωμα στο αφράτο κωλαράκι της κοίταξα περιπαιχτικά στην οθόνη αναβόσβηνε η ένδειξη “Μωρό μου “μαζί με κακόηχο ήχο από το “tonight”, το άρπαξε από το χέρι μου και απάντησε χαμηλόφωνα όταν το έκλεισε με φίλησε ξανά
-Τι ήθελε το μωρό σου μωρό μου ;
-Η Κυριακή είναι, ανησυχεί
-Γιατί ανησυχεί μωρό μου το “μωρό σου “
-Γιατί ξέρει ότι σε συμπαθώ …γιαυτό
-Μωρό μου να σου πω κάτι ;
-Τι γλυκέ μου “απαντούσε το ίδιο ειρωνικά τα γλυκόλογα
-θέλω να σε γαμήσω μωράκι μου…

το είχα παρατραβήξει ήμουνα σίγουρος για αυτό όταν μου άστραψε ένα δυνατό χαστούκι από πέντε τεντωμένα δάχτυλα και ισάριθμα δαχτυλίδια ,είχε νευριασει τα μάτια της πέταγαν σπίθες η έτσι μου φάνηκε ,

ο τυροπιτάς πίσω μου μας κοίταζε πίσω από την βιτρίνα του ,η Λένα ήταν ακίνητη περίμενα να με ξανά χαστουκίσει με μια ιδιότυπη εγκράτεια για το βρωμόστομα μου ,ήθελα να εξιλεωθώ αυτήν την νύχτα απέναντι στην μουρντάρα λεσβία συμμαθήτρια μου και μέχρι πρότινος γλυκοφιλούσα ,το θυμωμένο πρόσωπο της άλλαξε μεμιάς και μια λάμψη από τα λαμπιόνια της καντίνας της έδιναν μια λάμψη μαγική η έτσι μου φάνηκε.. ,έφερε τα χεριά της στα κάστανα της μαλλιά και μου είπε
-…Ωραία ,που όμως; …….


1 Response to “Ερεθιστικές Απέχθειες (tonight)..Μέρος 1ο”


  1. Ιουνίου 24, 2008 στο 4:56 μμ

    Πανέμορφο.
    Σίγουρα με συνεπήρε.
    Αλλά η πραγματική γοητεία ήταν ο ρεαλισμός.
    Συνεχίζω να διαβάζω, συνέχισε να γράφεις.
    Το κοινό πεινάει.


Σχολιάστε

Beloved Darkness
cooltext68970972.jpg
Μαΐου 2008
Δ T Τ T Π S S
« Apr   Jun »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
475250999_de0d7caef21
1496309747_5dbfcc68ff.jpg
......................................... Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Do not copy.....So beware


