13
Φεβ.
08

Το νού σου ε ;……

ttttttttttttttyy.jpg

Μετα απο προσκληση της  Sex and Wonder (εγώ να δείς Wonder !!) θα ποστάρω και εγώ ενα ποίημα ( ?) η μαλλον καποιους στίχους της Κατερίνας Γώγου, αν και δέν έχω ιδιαίτερη σχέση με ποιήση ,αυτο

κάπου το είχα δεί ….και κάπου προσπάθούσα να αφούγκραστω τα λαχανήτα …….

Μάλλον είναι κάποιο  παιγνίδι Keep Rolling που οι κανόνες του παιχνιδιού είναι πως διαλέγουμε ένα ποίημα που να αντιστέκεται στην κακογουστιά και την απαστράπτουσα μαλακία των καιρών και το ποστάρουμε με τίτλο «Αντισταθείτε» η όπως αλλιώς θέλουμε ,εγω θα προσκαλούσα

οτι μου άφησε η Sex and Wonder , τον Dredd, και την

(λατρεύω το avatar σου !!) Foteinoula  .….α ναί και η Μις του νου


8 Responses to “Το νού σου ε ;……”


  1. Φεβρουαρίου 14, 2008 στο 12:07 μμ

    Ωωωω, τι γρήγορη ανταπόκριση ήταν αυτή! Και οι δύο βλέπω τιμούμε τη νεοελληνική μεταπολεμική ποίηση!

  2. 3 gsid
    Φεβρουαρίου 15, 2008 στο 4:54 μμ

    Wonder wellcome ,σε διαβαζω (οποτε εχω την ευκαιρια να ειμαι online )και μου αρεσει η αποψη σου οπως τουλαχιστον την εκφραζεις στο δικο σου μπλογκ ,ετσι η προσκληση σου ηταν μια ευκαιρια για να βρω ενα ποιημα και να ποσταρω και εγω επιτελους κατι ποιοτικο !!! η τουλαχιστον κατι που ειναι ασχετο με την υπολοιπη «ακαδημαικη μου !!! εργασια «

  3. Φεβρουαρίου 16, 2008 στο 5:11 μμ

    χαίρομαι που συμφωνούμε και στην άποψη!

  4. 5 dredd
    Φεβρουαρίου 18, 2008 στο 2:14 μμ

    Κι εγώ σε ευχαριστώ κι επειδή έχω ήδη συμμετάσχει θα σου παραθέσω το αγαπημένο μου – από ξένη αλλά μεγάλη πένα εδώ

    A Dream Within A Dream

    Take this kiss upon the brow!
    And, in parting from you now,
    Thus much let me avow-
    You are not wrong, who deem
    That my days have been a dream;
    Yet if hope has flown away
    In a night, or in a day,
    In a vision, or in none,
    Is it therefore the less gone?
    All that we see or seem
    Is but a dream within a dream.

    I stand amid the roar
    Of a surf-tormented shore,
    And I hold within my hand
    Grains of the golden sand-
    How few! yet how they creep
    Through my fingers to the deep,
    While I weep- while I weep!
    O God! can I not grasp
    Them with a tighter clasp?
    O God! can I not save
    One from the pitiless wave?
    Is all that we see or seem
    But a dream within a dream?

    Edgar Allan Poe

  5. 6 gsid
    Φεβρουαρίου 20, 2008 στο 9:41 μμ

    Σε ευχαριστω για την ανταποκριση Dredd ,ειναι καταπληκτικό !

  6. 7 mistounou
    Ιουνίου 28, 2008 στο 2:10 πμ

    Αρκετά αργοπορημένα, αναρτώ εδώ το εξής:

    ΙΙΙ

    στο Νίκο Γκάτσο

    Η γη καθώς τον γένναγε
    Τον στόλισε
    Πράσινα φύλλα της Ιτιάς,
    Του έλατου και της ελιάς
    Μα η σκέψη του τον βύθισε
    Στης πολιτείας την άσφαλτο
    Κ’ έγινε πέτρα αρχαϊκή
    Στη μνήμη των εφήβων

    «Τρεις Προσωπογραφίες», «Μυθολογία», Μάνου Χατζιδάκι, εκδόσεις ύψιλον/βιβλία, β’ έκδοση, σελ. 57.

  7. 8 gsid
    Ιουνίου 29, 2008 στο 11:35 μμ

    …….Αρκετα εντυπωσιασμενος


Σχολιάστε

Beloved Darkness
cooltext68970972.jpg
Φεβρουαρίου 2008
Δ T Τ T Π S S
« Ιαν.   Apr »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829  
475250999_de0d7caef21
1496309747_5dbfcc68ff.jpg
......................................... Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Do not copy.....So beware


