15
Ιαν.
08

Ο Ένοικος – Μερος 2ο

Ευτυχώς που ήταν η Φωτεινή γιατί αν ήταν ο άντρας της και με έβλεπε να μαλακίζομαι μέσα στο μπάνιο τους θα είχαμε γίνει μύλος …….είχε αφήσει τα μακριά της μαλλιά λυτά από πριν ,με είδε δεν μίλησε έσκυψε και επιδόθηκε στο ποιο καταπληκτικό και σιωπηλό τσιμπούκι που μου είχαν κάνει ,τρομερή αίσθηση στο δίπλα δωμάτιο να είναι ο άντρας της και αυτή να με ρουφάει με ακουμπισμένα τα δάχτυλα της στα μαύρα πλακάκια του μπάνιου ……

την έχυσα τόσο βαθιά μέσα στο στόμα της σε μια στιγμή υπέρτατης και ριψικινδινευμενης καύλας που μου χάρισε αυτό το βράδυ ,όταν την έβγαλα από το στόμα της λίγο σπέρμα κύλισε από την άκρη των χειλιών της μια μικρή σταγόνα ,ένα μαργαριτάρι πάνω στην μελαμψη επιδερμίδα της ,με κοίταζε με μια ευχαρίστηση και με ένα νάζι ήταν κάτι πρωτόγνωρο για μένα ,έβγαλε την γλώσσα της σήκωσε την πούτσα μου και άρχισε να με γλύφει πάνω στο πουτσοκέφαλο μου με κυκλικές κινήσεις ,έπαιζε μαζί μου γύρισε και σήκωσε την φούστα της έβγαλε την κιλότα και μου άνοιξε με τα χέρια της το ολοστρόγγυλο κωλαράκι της με προκαλούσε σε κάτι που δεν μπορούσα να κατανοήσω το μόνο που ήξερα ήταν ότι είχα καυλώσει ξανά έπεσε πάνω στα πλακάκια με τα χεριά της να κρατάνε ανοιχτά τα κωλομάγουλα της ,

εγώ σε μια κίνηση έβαλα το πόδι μου πάνω της και άρχισα να της τρίβω τον κώλο της με την σκληρή μου σόλα το έκανα για λίγο μέχρι να γυρίσει ανάσκελα με ανασηκωμένο μέχρι τα στήθη της το μπορντό φόρεμα της ,όλα γινόντουσαν βουβά ,μπήκα μέσα της κρατώντας της τα πόδια ανοιχτά ,όταν ξαφνικά χτύπησε το κινητό μου ήταν ο μοναδικός ήχος που ακούστηκε μέσα στο μπάνιο και με έκανε να πεταχτώ έξω από το στενό μουνί ,αλαφιασμένος έψαχνα τις τσέπες να βρω το γαμημένο κινητό μου για να το κλείσω ,

τελικά τα κατάφερα αλλά ήδη η Φωτεινή είχε σηκωθεί ,πάει σκέφτηκα η στιγμή χάθηκε το ίδιο και η καύλα μας που απλόχερα την χαιρόμαστε σιωπηλά μέσα στο μπάνιο της μόλις λίγα μέτρα από εκεί που βρισκόταν ο άντρας της; ίσως αυτός ο κίνδυνος της αποκάλυψης να μας εξίταρε τόσο πολύ

Άνοιξα την βρύση για να πλυθώ ενώ η Φωτεινή ήρθε και με αγκάλιασε από πίσω μου ψιθύρισε στο αυτί

-θα πάω μέσα και όταν ακούσεις την πόρτα να κλείνει άνοιξε και φύγε γρήγορα ..

-Φωτεινή……..

-Σσσσσσσσσσστττττττ…..τέλος

Το ύφος της δεν έπαιρνε καμιά άλλη κουβέντα και έκανα ακριβώς ότι μου είπε ,περίμενα λίγο και μόλις άκουσα να χτυπάει δυνατά μια πόρτα άνοιξα και ξεγλίστρησα έξω από το σπίτι….αυτή η βραδιά θα μου μείνει αξέχαστη όλα έγιναν τόσο γρήγορα αυτήν την νύχτα ,άναψα ένα τσιγάρο και κλείστηκα στην γκαρσονιέρα μου να τα σκεφτώ καλύτερα ξαπλωμένος στον άνετο λασποκαναπε μου ακούγοντας μια άθλια μουσική με παράσιτα άπο ένα τρατζιστορακι που βρισκόταν πάνω στο μοναδικό τραπεζάκι του καθιστικού-υπνοδωματίου-τραπεζαρίας μου ,έκατσα έτσι μόνος μου στο σκοτάδι με τα μόνα φώτα να μπαίνουν από το παράθυρο ακόμα και με αυτά με ενοχλούσαν σηκώθηκα να κλείσω τα παντζουρια από έξω φύσαγε δυνατά τα έκλεισα γρήγορα και ξαναχωθηκα στον αναπαυτικό καναπέ

….ένιωσα ένα χέρι να με χαϊδεύει απαλά στο λαιμό που άρχισε να κατεβαίνει προς την κοιλιά μου ,άνοιξα τα μάτια μου με δυσκολία από πάνω μου στεκόταν η Σοφία μόνο που ήταν θολή ….έτριψα τα μάτια μου δυνατά

-Τι έγινε ;ξενυχτίσαμε αγοράκι

-Τι ώρα είναι ;

-μια το μεσημέρι ,καλά εσύ δεν δουλεύεις ;

-Όχι έχω ρεπό το βράδυ θα ξαναπάω

-Τι έπαθαν τα μαλλιά σου ρε Σοφία;

-Μαλάκα μου δεν είναι σούπερ

-σου πάει το κοντό μαλλί σε κάνει ακόμα ποιο τσούλα

Το χέρι της άρχισε να με χαϊδεύει πάνω στον πούτσο μου ,το γλυκό μου είχε καύλες μεσημεριάτικα ,αμέσως σκέφτηκα το χθεσινοβραδινό γαμήσι με την Φωτεινή αλλά η Σοφία άρχισε να μου μιλάει πάλι

-μόλις ήρθα από Ιταλία μωρό μου και ήρθα να δω τι κάνει το αγοράκι μου

-Καλά είμαι ,άσε που να στα λέω …

-Άσε εγώ να δεις δυο μέρες μαλάκα μου ήμουνα στις Άλπεις

-Ωχ Άλπεις ακούω ,Ιταλία ακούω τι έκανες παρτούζες;

-μμμμμμμμμμ………..θα σου μάθω Ιταλικά μωρο μου…….

Το είπε και με μια ξεχωριστή κίνηση της η Σοφία με ξεκούμπωσε έπιασε με τα δάχτυλα της την πούτσα μου και άρχισε να με γλύφει ,τα μακρυά της σκουλαρίκια με γαργαλούσαν πάνω στα αρχίδια μου γιατί το κορίτσι μου με ρουφάει,το δυνατό της ιταλικό υποθέτω άρωμα είχε γεμίσει το δωμάτιο μου έγειρα το κεφάλι μου και απολαυσα την εκμαθηση της ιταλικής γλωσσας με ενα

ιδιότυπο τροπο που μόνο η Σοφία ήξερε πολύ καλά ………


3 Responses to “Ο Ένοικος – Μερος 2ο”


  1. Ιανουαρίου 16, 2008 στο 7:38 μμ

    Τα κείμενά σου έχουν ακριβώς τη σκοτεινή
    και παρακμιακή ατμόσφαιρα, που με εκφράζει…!

  2. Ιανουαρίου 16, 2008 στο 7:39 μμ

    Για τις φωτό, δεν χρειάζεται να ξαναπώ!
    Υπέροχες!

  3. 3 gsid
    Ιανουαρίου 17, 2008 στο 5:50 μμ

    Lucy το ιδιο και τα ποιηματα σου ισως με μια μελαγχολια που τοσο γλυκα με αγκαλιαζει με την μελωδια που τα διανθιζεις ,σαν νυχτολουλουδο που μεγαλωνει με την υγρασια της «νυχτας» και κατα ενα περιεργο τροπο το αρωμα του γεμιζει το δωματιο μου ……..να σαι καλα


Σχολιάστε

Beloved Darkness
cooltext68970972.jpg
Ιανουαρίου 2008
Δ T Τ T Π S S
« Δεκ.   Φεβ. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
475250999_de0d7caef21
1496309747_5dbfcc68ff.jpg
......................................... Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Do not copy.....So beware


