20
Νοέ.
07

λαβύρινθος

1063672418_7cd31725ea1.jpg

……Ξύπνησα μέσα στη νύχτα σχεδόν πετάχτηκα όρθιος ,ένας οξύς πόνος στο στομάχι μου νομίζω ότι κάτι υπάρχει μέσα μου και θέλει να βγει έξω ,με το που στέκομαι στο κρεβάτι το κεφάλι με προδίδει ξαναπέφτω στο μαξιλάρι με δύναμη ,θεέ μου δεν πρόκειται να ξανά πιω ποτέ το σκέφτομαι και δίνω όρκους μπας και καταφέρω να ξεγελάσω το θάλαμο αλκοόλ που είναι στο ζαλισμένο κεφάλι μου ,έχω την αίσθηση ότι όλα κινούνται μέσα στο δωμάτιο……….

αυτό είναι το λιγότερο γιατί θέλω να κάνω εμετό και πρέπει να σηκωθώ να καταφέρω να σύρω την καταθλιπτική μου μορφή μέχρι το μπάνιο δεν είναι μακριά μόλις λίγα μετρά ,ξανασηκώνομαι αργά έχοντας την αίσθηση ότι αυτό που πλέει στο κεφάλι μου δεν θα κουνηθεί πολύ , πρέπει να σηκωθώ έχω ένα σχέδιο, θα το κάνω γρήγορα έτσι ώστε να μην προλάβω να ζαλιστώ και να ξανά πέσω στο κρεβάτι ,κάθομαι έτσι ακίνητος με τα κοκκινισμένα μου μάτια να καρφώνουν την πόρτα του μπάνιου ,το πρόσωπο μου είναι ανέκφραστο περιμένω το σήμα για να πεταχτώ …η κοιλιά μου γουργουρίζει η αναπνοή μου βρωμάει αλκοόλ ,τσιγάρο ,..μπλιαχ , δεν αντέχω άλλο νομίζω ότι όλα προσπαθούν να βγουν από μέσα μου ,πετάγομαι με όση δύναμη έχει μείνει στο ταλαιπωρημένο μου κορμί ….δεν είναι αρκετές γιατί έπεσα ,πρόλαβα όμως να κάνω τρία τεράστια βήματα μέσα στο δωμάτιο παρέσυρα μαζί μου μια καρέκλα ένα κομοδίνο και μαζί με όλα αυτά χτύπησα μετωπικά με την καταραμένη πόρτα ,

τεράστιες εκρήξεις αλκοολαιθανόλης έγιναν μέσα στο κεφάλι μου έκανα εμετό μόλις ακούμπησα στο πάτωμα δεν κατάφερα να το σταματήσω το στόμα μου βγάζει ρόγχους μαζί με πολτοποιημένη τροφή, στέκομαι με τους αγκώνες, ξερνάω και αιμορραγώ ταυτόχρονα στο πάτωμα ακριβώς μπροστά μου , όταν τελείωσα ξάπλωσα ανάσκελα

Πρέπει να ξαποστάσω για λίγο μέχρι την δεύτερη προσπάθεια μου για να μπω στο μπάνιο είναι αδύνατον να σταθώ όρθιος πρέπει να βάλω το κεφάλι μου μέσα σε νερό ……κάθομαι έτσι ανάσκελα μέσα στο ημίφως από το παράθυρο που βρίσκεται χιλιάδες μίλια μακριά από έμενα μπαίνει κάποιο απροσδιόριστο φως ,απλώνω το χέρι μου μέχρι την πετούγια της πόρτας …το κατεβάζω η πόρτα ανοίγει σιγά σιγά μέσα στο μπάνιο είχε φως !!….μα τι γίνεται ακούω και μουσική κάτι απίστευτα ενοχλητικά ντραμς μαζί με ένα τσιριχτό μπάσο ήχο ….ανάθεμα τι γίνεται εδώ; υποτίθεται ότι είναι το μπάνιο μου και όμως στην άκρη της πόρτας αρχίζει μια ξύλινη σκάλα που καταλήγει προς τα κάτω σε ένα σκοτοφωτισμένο μπαρ ;;;;;;;;;;;;;

βλέπω στο τελείωμα της σκάλας τον φίλο μου με την ….Σοφία μου, να συζητάνε όρθιοι κρατώντας από ένα μπουκάλι μπίρας ο καθένας είναι πολύ κοντά οι δυο τους ,εεεεε;;;;;…τι κάνει ο μαλάκας την χαϊδεύει στην μέση ,αυτή χασκογελάει το χαζόμουνο …….,από το στόμα μου στάζουν ακόμα σάλια αναμεμειγμένα με αιμα ,αισθάνομαι μια ξινίλα μαζί με μια αποστροφή γιαυτό που βλέπω …….ναι τώρα φιλιούνται στο στόμα με καυτά γλωσσόφιλα, τα χεριά του άντρα αρχίζουν και της ζώνουν στην μέση ,στα μπούτια και ω !! δεν αντέχω να το αντικρίσω……στα στήθη της σαν φίδια πάνω στο λείο της δέρμα της σηκώνει την φούστα και………..όχι βλέπω κάποιο εφιάλτη δεν μπορεί θα κλείσω τα μάτια μου για λίγο και θα τα ξανά ανοίξω και τότε σίγουρα θα ξυπνήσω ,δεν προλαβαίνω να το κάνω η Σοφια γυρνάει προς τα έμενα με κοιτάει με ένα ανείπωτο πρόστυχο βλέμμα και αρχίζει να μου μιλάει ,εγώ δεν μπορώ να καταλάβω τι μου λέει έχει πολύ φασαρία αυτή συνεχίζει

πάτα το κουμπί, πάτα το κουμπί

-Τιιιιιιιιιιι;;;;;;;;;;

-Πάτα το κουμπί ….ηλίθιε!!

Ποιο κουμπί μα τι λέει η καριόλα θέλω να κατέβω κάτω και να χτυπήσω το δήθεν φίλο μου και να φτύσω στα μούτρα αυτήν την καριόλα ,σέρνομαι προς τις σκάλες με τους αγκώνες ανοίγω τα δάχτυλα μου σε μια προσπάθεια να την πιάσω την πουτάνα …….κατάφερα και κατέβηκα το πρώτο σκαλί σε αυτήν την βρώμικη σκάλα ,τα πάντα μύριζαν τσιγάρο και ίδρωτα αναμεμειγμένο με αμμωνία ..ζαλίστηκα πάλι έχασα την σερνάμενη ημισσοροπία μου και έπεσα από την σκάλα, παίρνω συνεχεία τούμπες μέχρι να προσγειωθώ κάτω ,

έπεσα σχεδόν πάνω στα πόδια της το μόνο που πρόλαβα να δω ήταν η μικρή της μαύρη φούστα καθώς τινάχτηκε ,πριν μου χώσει με το τακούνι της μια κλωτσιά στο πρόσωπο εκεί έχασα ότι αίσθηση μου έχει απομείνει..

Ανοίγω τα μάτια μου δεν μπορώ να διακρίνω τίποτα παρά μόνο στο βάθος μια λάμπα ακριβώς πάνω από μια σιδερένια πορτα ….αναρωτιέμαι που είμαι αλλά για να το βρω πρέπει να φτάσω στην πόρτα ,το πρόσωπο μου έχει ματώσει νιώθω την αλμυρή γεύση του αίματος στο στόμα μου κάπου θα χτύπησα μα δεν θυμάμαι ,είναι αδύνατον να σηκωθώ λες και είμαι κολλημένος κάπου η καρφωμένος στο πάτωμα σηκώνω τον κορμό μου και προχωράω με τα χέρια φτάνω στην σιδερένια πόρτα ευτυχώς δεν είναι κλειστή και με το βάρος του σώματος μου ανοίγει,βρίσκομαι σε ένα τεράστιο θαμπό διάδρομο με πολλές πόρτες μέχρι εκεί που φτάνει η ματιά μου ,ανοίγω την πρώτη πόρτα και ξαναβγαίνω πάλι σε ένα ίδιο με το προηγούμενο διάδρομο και ξανά και ξανά ένας τεράστιος επαναλαμβανόμενος λαβύρινθος……περιπλανήθηκα έτσι σερνάμενος στο πέτρινο αλλά ζεστό πάτωμα μέχρι που βρήκα ένα δωμάτιο, μοιαζει με κρεβατοκάμαρα ,ένα μικρο δωματιάκι με ένα τεράστιο παλιό σιδερένιο κρεβάτι ,

δεν είναι κάνεις μέσα ,όπως είμαι στο πάτωμα βλέπω να γυαλίζει κάτι στο σκοτάδι κάτω από το κρεβάτι, σέρνομαι χώνομαι και το πιάνω με τα δάχτυλα μου …. είναι ένα κινητό τηλέφωνο που αρχίζει να κουδουνίζει έναν ηλίθιο ήχο προς έκπληξη μου , το σηκώνω…. στην άλλη άκρη της γραμμής είναι ο φίλος μου

-Ρε μαλάκα τι κάνεις εδώ

-Που εδώ ….. έχω χτυπήσει …έλα θέλω βοήθεια

-Θα στην γαμήσω την πουτάνα σου θέλω να το ακούσεις

-Τι;;;;;;;………όχι ρε την Σοφία είναι δικιά μου ρε μαλάκα θα γαμήσω εγώ εσένα ρε…..

-Καλά μέχρι τότε απόλαυσε το θέαμα”

Το κινητό έσβησε ξαφνικά ενώ ταυτόχρονα ακούω τα αγκομαχητό της Σοφίας ,ο σουμιες από πάνω μου κουνιέται με συνεχή ρυθμό ,ακούω τον φίλο μου να της μιλάει πρόστυχα πολύ πρόστυχα είναι αδύνατον να πιστέψω ότι μπορεί να της κάνει κάτι τέτοιο και αυτή να συμφωνει ………..Όχι θεέ μου ένας εφιάλτης είναι θα κλείσω τα μάτια μου για λίγο και θα ξυπνήσω δεν μπορώ γιατί η φασαρία που κάνουν πάνω μου είναι μεγάλη ,η Σοφία ουρλιάζει από ευχαρίστηση …….κράτησε ώρα μέχρι που κάποια στιγμή ησύχασαν ,κάτι πέφτει από το κρεβάτι κάτω κάτι ………όχι ρε γαμώτο είναι μια καπότα χρησιμοποιημένη ένα κεφάλι έσκυψε από το κρεβάτι είναι ο κολλητός μου με βλέπει γελάει και μου μιλάει

-το ξέσκισα το αχόρταγο μουνάκι σου ρε φίλε

-Γιατί ρε……….γιατί τι σου έκανα;;;;

-Μου τα πήρε όλα στο στόμα με στέγνωσε, έβγαλε την καπότα με τα δόντια της ,την έπαιξε μπροστά στα χειλάκια της μέχρι να χύσω και έφτυσε την καπότα με τα δόντια ρε μαλάκα το πιστεύεις ;τόσο αχόρταγη

Θέλω να ουρλιάξω μα δεν μπορώ δεν μου βγαίνει ήχος μόνο κάτι σαν λυγμός μαζί με σάλια ,μόνο τα μάτια έχω ανοιχτά …έσκυψε και η Σοφία προς το μέρος μου ,δυο κεφάλια ανάποδα να με κοιτάνε ,αυτή έγλειφε με τα δάχτυλα της συνέχεια τα χείλια ……πήρε την καπότα από το πάτωμα με το δάχτυλο της μέσα και άρχισε να την γλύφει η πρόστυχη με την κατακόκκινη γλώσσα της, έσταζαν σάλια προς το πάτωμα το έκανε και με κοίταζε σαν να με προκαλούσε ,άπλωσα τα χεριά μου ήθελα να την πιάσω την πουτάνα μα δεν μπόρεσα έφτασα λίγα εκατοστά από το αναψοκοκκινισμένο πρόσωπο της που μύριζε σπέρμα εκεί μου είπε με την βελούδινη και συνάμα πρόστυχη φωνή της

-Τι σου είπα ρε ;

-τι;

-Δεν σου είπα να πατήσεις το κουμπί

-Ποιο κουμπί ρε Σοφία μα τι λες ;…..τι έκανες καριόλαααααα ;

Η Σοφία μου έδειξε ένα στρογγυλό κουμπί κολλημένο σε ένα τετράγωνο πάνω στο σίδερο του σουμιέ(!!)

-Αυτό ρε καθυστερημένο …

η απορία μου ήταν μεγαλύτερη από την οργή μου η την υπάκουα σε ότι μου έλεγε ;το πάταγα χωρίς να ξέρω τι είναι και άρχιζα να φωνάζω με όση δύναμη είχα, με όσο αέρα είχα στα πνευμόνια μου είχα κλείσει τα μάτια και φώναζα δεν αντέχω άλλο αυτό που έβλεπα …..ο εφιάλτης ή η πραγματικότητα που βίωνα συνεχιζόταν μέσα στο σκοτάδι που είμαι διακρίνω ανάμεσα στα τετράγωνα του σουμιε ένα λαβύρινθο από δωμάτια παντού δωμάτια με λίγο φως και σε καθένα από αυτά ήταν η Σοφία η δικιά μου Σοφία να σκύλο-γαμιέται με άγνωστους ,με γνωστούς με ότι τέλος πάντων μπορούσε να την γαμήσει εκτός από έμενα ,με τα δάχτυλά μου έπιανα τα σιδερά του σουμιε που ήταν από πάνω μου θα τα έβγαζα όλα τα καταραμένα και μαζί με αυτά την γυμνή μορφή της που συνέχιζε να αναστενάζει από ηδονή ……μέσα στο σκοτάδι……

534497788_d8c8dfd283.jpg

-Πως νιώθεται ;

-πως τι ; δεν ακούω ….

-Είστε καλά;

-ποια είσαι εσύ

-πατήσατε το κουμπί, τι έχετε ;πυρετό;

Άνοιξα τα μάτια μου νομίζω ότι το κόλπο μου έπιασε δεν είμαι κάτω από κανένα γαμημένο κρεβάτι μα πάνω σε ένα καθαρό στρώμα σε ένα φωτισμένο δωμάτιο ……

-Έχω πονοκέφαλο και

-Μια στιγμή θα φωνάξω την γιατρό”μου είπε και έβαλε το χέρι της στο μέτωπο μου, μα που είμαι ;

κοίταξα τον χώρο είμαι σε ένα μικρο δωμάτιο δίπλα μου υπάρχει ένα άλλο άδειο κρεβάτι και στην άκρη είναι η πόρτα του μπάνιου αυτή η πόρτα που ήθελα να φτάσω πριν, πριν από πόσο;

ξεσκεπάζομαι είμαι σχεδόν γυμνός νιώθω ένα τράβηγμα στο πρόσωπο μου ,έχω χτυπήσει και είμαι γεμάτος γάζες τιςς ψηλαφώ με τα χεριά μου όταν μπήκε μέσα η ….Σοφία !!!!!

Έμεινα έκπληκτος η Σοφία λαμπερή όσο ποτέ με τα μαύρα της μαλλιά πιασμένα σε ένα αυστηρό κότσο το στενόμακρο όμορφο πρόσωπο της σχεδόν ανέκφραστο είναι ντυμένη με άσπρη ιατρική ποδιά από μέσα φόραγε μια μαύρη μπλούζα σχισμένη στο στήθος σε ένα αβυσσαλέο ντεκολτέ ,τα στήθη της φούσκωναν καμαρωτά την ποδιά της και ανέδιδαν ένα άρωμα φρεσκοπλυμένης βανίλιας, δεν ξέρω τι φταίει μα νομίζω ότι έχω αναπτύξει σε μεγάλο βαθμό την όσφρηση μου το παθαίνω αυτό όταν δεν καπνίζω ,ήρθε απ πάνω μου και κοίταζε τις γάζες στο πρόσωπο μου ,έσκυψε φέρνοντας ακόμα ποιο κοντά τα στήθη της πόσο θα ήθελα να βουτήξω μέσα σε αυτόν τον “φρεσκοπλυμένο παράδεισο “άρχιζα να ανασαίνω γρήγορα με αυτήν την σκέψη ήθελα να πάρω την μυρωδιά της όσο ποιο πολύ μπορούσα ,αυτή ανησύχησε από τον ρυθμό της αναπνοής μου

-Πάρε ξανά την πίεση “είπε στην νοσοκόμα και κοίταζε το καρτελάκι στην άκρη του κρεβατιού ,άρχισα ξανά να αναπνέω σε φυσιολογικούς ρυθμούς

-Σήμερα νιώθεις καλύτερα ;

-…….δεν ακούω καλά

-Τώρα με ακούς;

-βουίζουν τα αφτιά μου

-Δεν θυμάσαι ε;…έχεις μια μικρή διάσειση εξ ου και οι ζαλάδες είναι από το χτύπημα

-προσπαθώ ………..Σοφία

-.χα.!!!…….Αφού θυμάσαι το όνομα μου καλά είσαι

-Τι Έπαθα;

-Εσύ να μας πεις έχεις χτυπήσει στο πρόσωπο ούτε αναισθησία δεν μπορούμε να σου κάνουμε με τόσο αλκοόλ που έχεις μέσα σου

-Δεν θυμάμαι τίποτα …μόνο εσένα θυμάμαι να ……….

-Όταν σε φέρανε προσπαθούσα να σου καθαρίσω το πρόσωπο άλλα εσύ ούρλιαζες από τον πόνο από εκεί θα με θυμάσαι ίσως ,σήμερα νομίζω ότι θα σε ράψω ,δεν θυμάσαι πως χτύπησες ε;

-όχι

-Πρέπει να έπεσες από σκάλες σε φέρανε από ένα μπαρ προχθές ευτυχώς δεν έσπασες τίποτα μόνο το πρόσωπο σου έσκισες πρέπει να έχεις πιει πολύ και όχι μόνο….

Δεν μπορώ να θυμηθώ τίποτα μόνο το πρόσωπο της μέσα από τους εφιάλτες μου ,τα έχω μπερδέψει όλα στο μυαλό μου ..τέτοια σκοτοδίνη …

-Με μετέφεραν σε ένα ιατρείο με ξάπλωσαν σε ένα κρεβάτι ήθελαν να μου ράψουν το πρόσωπο είπε η γλυκιά μου Σοφία ,το μόνο που κατάλαβα πριν βυθιστώ ξανά ήταν το άρωμα της που ανέδιδε το μπούστο της όταν είχε σκύψει πάνω μου ,μου έκανε αναισθησία ,μου έπιασε το μπράτσο με τα γαντοφορεμένα χεράκια της ,έκανα μια κίνηση να τραβηχτώ και φώναξα δεν ήθελα να κοιμηθώ ξανά -έβλεπα παράξενα πράγματα -όχι μέχρι να συνέλθω ……….από τα χείλια της έβγαλε ένα καθησυχαστικό

-Σσσσσσσσσστττ θα σε φτιάξω, θα σε κάνω κούκλο…. αλλά πρέπει να κοιμηθείς πρώτα…….

………….Μπροστά μου αρχιζω να βλέπω τεράστιους κήπους με ολάνθιστες λευκές βανίλιες όλος ο τόπος μυρίζει αυτό το θεσπέσιο άρωμα νομίζω ότι ίπταμαι πάνω σε αυτόν τον σκεπαστό αλλά ηλιοφώτιστο παράδεισο …υπάρχει ένας παλιός πέτρινος διάδρομος που καταλήγει σε ένα κυλινδρικό καφέ αλλόκοτο κτίσμα που ασυναίσθητα κάτι μου θυμίζει η μορφή του … πατάω πάνω σε μια μαλάκια πετρά το πόδι μου σχεδόν βουλιάζει σε αυτό το ροδαλό χρώμα ..παράξενο έχει το χρώμα δέρματος …από το βάθος βλέπω ένα τεράστιο άσπρο πανί να σκίζει τον ορίζοντα …προχωράω μέχρι το σημείο που είναι αυτό το περίεργο κτίσμα μια τεράστια κυκλική σκούρα καφέ με μικρά βαθουλώματα κατασκευή και γύρω από αυτό μια μεγάλη με το ίδιο χρώμα κυκλική αυλή ,

έχω λαχανιάσει μα θέλω να μπω μέσα νομίζω ότι από εκεί έρχεται το άρωμα ,αυτή η μυρωδιά με έχει ερεθίσει αφάνταστα….πατάω πάνω στο περιμετρικό σκούρο προαύλιο και μπαίνω μέσα στο κτίριο ,

εδώ υπάρχει λίγο φως ,μπροστά μου αρχίζει ένας κυκλικος διάδρομος, δεξιά υπάρχουν πόρτες σιδερένιες με τεράστια χερούλια ακούω λαχανιάσματα ακούω μουγκρητά μια γνώριμη φωνή που κάνουν μια απόκοσμη ηχώ εδώ μέσα ,προχωράω κυκλικά στον διάδρομο που τον νιώθω ζεστό στα πόδια μου

διακρίνω μια πόρτα είναι μισάνοιχτη βγαίνει λίγο φως από εκεί και χύνετε έξω, δίπλα στην πόρτα είναι κρεμασμένη μια άσπρη ιατρική ποδιά, νομίζω ότι ο διάδρομος δονείτε η κουνιέται ίσως είμαι ζαλισμένος εγώ, δεν ξέρω έχω φτάσει κοντά σε αυτήν πόρτα όταν κάτι πετάγεται από μέσα ίσα που πρόλαβα να ακούσω ένα αδιόρατο ήχο όταν έπεσε στο παλλόμενο πάτωμα, πλησίασα και είδα ένα μουλιασμένο προφυλαχτικό, ζύγωσα κοντά στην πόρτα έμεινα έκθαμβος με αυτό που είδα

είναι η Σοφία καθισμένη στα γόνατα πάνω σε ένα σιδερένιο κρεβάτι τα μάτια της είναι δεμένα και στα χέρια της φοράει κάτι σαν χειροπέδες που ενώνονται σε μια αλυσίδα που κρέμεται ανάποδα μέχρι το απέραντο θόλο του δωματίου και χάνεται ψηλά στο σκοτάδι το φως βγαίνει από τα στήθη της σε ένα παλλόμενο ασημί φως…………..ξέρει ότι είμαι εδώ φέρνει το ένα της δάχτυλο μπροστά στα χείλια της θέλει να με καθησυχάσει μα το βλέμμα της μου υπόσχεται πολλά …………….

-Σσσσσσσσσσσσττττ………θα σε φτιάξω εγώ μωρό μου …

366269766_9f4e2eeb47.jpg

Νοεμβριος 07


3 Responses to “λαβύρινθος”


  1. 2 bluster2
    Ιουνίου 9, 2008 στο 8:58 μμ

    …άφωνη…μόλις σε ανακάλυψα…μόλις εντοπίσω την αίσθηση…μόλις βρώ τις λέξεις…


Σχολιάστε

Beloved Darkness
cooltext68970972.jpg
Νοεμβρίου 2007
Δ T Τ T Π S S
« Οκτ.   Δεκ. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
475250999_de0d7caef21
1496309747_5dbfcc68ff.jpg
......................................... Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Do not copy.....So beware


