28
Οκτ.
07

Το Μενταγιόν

533432874_73d83f3371.jpg

Τα μάτια μου τσούζουν από την κούραση ,είναι νύχτα και τα φώτα των αμαξιών με θαμπώνουν καθώς οδηγώ ,το αμάξι έχει ντουμανιάσει από το τσιγάρο ,ανοίγω το παράθυρο είναι χειμώνας και βρέχει αλλά τουλάχιστον θα αναπνεύσω καθαρό αέρα .

Έχω λίγη ώρα που άφησα την εθνική οδό πίσω μου πλέον τα φώτα λιγοστεύουν και νιώθω καλύτερα,έκανα μια στάση για να ρίξω νερό στο πρόσωπο μου νυστάζω μα έχω αρκετά χιλιόμετρα για να φτάσω σπίτι μου ,κοιτάω μπροστά μου όλα είναι σκοτάδι θα πρέπει να περάσω αυτά τα βουνά και μετά θα ξεκουραστώ πάλι,αν και μου αρέσει η οδήγηση την νύχτα σήμερα είμαι χάλια έχω ξεκινήσει απόγευμα από το αεροδρόμιο και βιάζομαι να φτάσω σπίτι μου έχω να κάνω μια μεγάλη έκπληξη στην γυναίκα μου …………….

Συνέχισα να οδηγώ ευτυχώς η βροχή σταμάτησε αλλά έμεινε μια μικρή ομίχλη έκοψα κάπως ταχύτητα το μόνο που με βοηθούσε στην ορατότητα ήταν τα αντανακλαστικά κίτρινα φωτάκια στην διαχωριστική λωρίδα του δρόμου Σκέφτομαι την σημερινή μέρα ήταν πολύ κουραστική ,είμαι βυθισμένος στις σκέψεις μου ακόμα και η μουσική από το ραδιόφωνο αρχίζει να κάνει παράσιτα προσπαθώ να βρω ένα σταθμό είναι η μονή μου συντροφιά μέσα σε αυτήν την νύχτα μπροστά μου τα φώτα του αμαξιού σκίζουν με δυσκολία το σκοτάδι του δρόμου όταν ξαφνικά κάτι πετάχτηκε μπροστά μου!!!! ,

στην αρχή το πέρασα για ζώο έτσι όπως έτρεχε ,πατάω φρένο τα λάστιχα γλιστράνε πάνω στον βρεγμένο δρόμο …….κάνω προσπάθεια να το κρατήσω, γυρίζω το τιμόνι γρήγορα δεξιά αριστερά δεν μπορώ να δω τίποτα μόνο την αίσθηση του γλιστρήματος ,θεέ μου κανε να σταματήσει το αμάξι ,φέρνω σβούρες συνέχεια μέχρι………

Επιτέλους σταμάτησα,τα αφτία μου βουίζουν, το κεφάλι μου πονάει πολύ νιώθω το στόμα μου να έχει ξεραθεί αλλά ευτυχώς δεν έπαθα τίποτα το αμάξι είχε σταματήσει στην άκρη του δρόμου σχεδόν κάθετα ανοίγω την πόρτα και βγαίνω έξω .

Από την απέναντι πλευρά υπήρχε ένα μικρο άνοιγμα σαν ξέφωτο εκεί την είδα αυτήν που παρολίγον να χτυπήσω ,ήταν μια κοπέλα που ερχόταν προς το μέρος μου

-Είσαι καλά;

-Εντάξει είμαι λίγο ζαλισμένος

-Εγώ φταίω ,περπάταγα στην άκρη και τα φώτα με τρόμαξαν πετάχτηκα να περάσω απέναντι και ………

-Αφού δεν σε χτύπησα δεν πειράζει

Την κοίταξα ήταν γύρω στα 25 με μακριά μαύρα μαλλιά πιασμένα κότσο τα ρούχα της ήταν βρόμικα σε αντίθεση με το γλυκό της προσωπάκι ,απόρησα τι μπορεί να έκανε τέτοια ώρα έξω μόνη της μέχρι που την ρώτησα…

-Μα καλά εσύ τι κάνεις εδώ μόνη σου

-………….μένω λίγο παρακάτω είχα κατεβεί στο χωριό και γύριζα πίσω…..”

Μου φάνηκε περίεργο τουλάχιστον αλλά δεν ήθελα να είμαι και αδιάκριτος ,

προσφέρθηκα να την πάρω με το αμάξι και να την πάω σπίτι της ,ήταν επιφυλακτική και λογικό ήταν ήμουν ένας άγνωστος για αυτήν ,με κοίταξε με τα μαύρα της μάτια με περιεργαστηκε από πάνω μέχρι κάτω νομίζω ότι γέλασε πνιχτά έβαλε το χέρι της στο στόμα της μπροστά και μπήκε στο αμάξι με ξανακοίταξε περιμένοντας με να μπω και εγώ

Το αμάξι δεν είχε πάθει τίποτα μπήκα μέσα ,υπηρχε μια περίεργη μυρωδιά που ερχόταν από την κοπέλα δεν ήταν άσχημη μα κάπως παράξενη .

Ευτυχώς το αμάξι πήρε αμέσως μπροστά η μηχανή έκανε ένα συριγμό που σε λίγο σταμάτησε ξεκίνησα περιμένοντας να δω κάποιο φως για να σταματήσω όμως δεν μπορούσα να διακρίνω τίποτα , η Χριστίνα -έτσι την έλεγαν-είχε μαζευτεί στη άκρη του καθίσματος σαν να με φοβόταν δεν μίλαγε καθόλου έκανε συνέχεια μια νευρική κίνηση ,προσπαθούσε να μαζεύει τα μαλλιά της που της έπεφτα μπροστά στο μέτωπο της

-Είναι ακόμα μακριά το σπίτι σου ;”την ρώτησα

-Όχι πολύ προχώρα” ακούστηκε σαν να με διατάζει

-Άσχημη νύχτα ε ;

-άσε με δεν έχω όρεξη”μου μίλαγε σιγά ,έβαλε και τα πόδια της πάνω στο κάθισμα είχε μαζευτεί στην γωνία σαν απέφευγε τα πάντα ,μου ζήτησε να σταματήσουμε ,έδειχνε σαν να θέλει να κάνει εμετό

στο πρώτο άνοιγμα σταμάτησα αυτή πετάχτηκε έξω στάθηκε στην άκρη του στηθαίου και έκανε εμετό έκανα μια προσπάθεια να πάω κοντά της αλλά η κίνηση του χεριού της με σταμάτησε ,περίμενα μέχρι να σταματήσει και να της πάω νερό για να ξεπλύνει το στόμα της ,δεν ήθελε τίποτα ανέβηκε πάνω στο στηθαίο και προσπαθούσε να ισορροπήσει ,είχα μείνει έκπληκτος από την ικανότητα της, είχε ανοίξει τα χέρια της και βημάτιζε ,πήρα την απόφαση να την σταματήσω όταν ζύγωσα στην άκρη του δρόμου ένιωσα ένα αεράκι να ανεβαίνει …….γούρλωσα τα μάτια μου από κάτω υπήρχε γκρεμός που τελείωνε στη σκοτεινή θάλασσα ,είμαι αρκετά ψύχραιμος μα τώρα τα έχασα, η Χριστίνα συνέχιζε να ισορροπεί έτρεξα την έπιασα και την τράβηξα με δύναμη προς τα μένα

-Άσε με !!!!!!!!

-Είσαι τρελή θέλεις να πάθεις κανένα κακό

-Θέλω να με αφήσεις ήσυχη μαλάκα!!!!!!!!!!

-Ηρέμησε σε παρακαλώ δεν είσαι καλά έμπα στο αμάξι να φύγουμε τώρα

-Φοβάσαι ε ;

-Νοιάζομαι για σένα δεν θα σε αφήσω να κάνεις μαλακίες νυχτιάτικα

-Φοβάσαι να κάνεις το ίδιο και εσύ ;

-Πάμε να φύγουμε …έλα

-Δεν ξερεις τι πάει να πει φόβος …..

-Επειδή ξέρω δεν θέλω να πάθεις κανένα κακό,ήσουνα πολύ τυχερή σήμερα παραλίγο να σε χτυπήσω εγώ ”

Δεν μπορούσα να την τραβηξω δεν ήθελε να σηκωθεί από το τσιμεντένιο κράσπεδο, όταν την έπιασα απαλά από το χέρι για να την ηρεμήσω γύρισε εκει την προσεξα καλύτερα στο πρόσωπο είχε γρατζουνιες κατά μήκος μαύρες και πρησμενες ,είδε την έκπληξη μου άνοιξε τον γιακά της για να δω την βάση του λαιμού της που ήταν γεμάτο εκχυμώσεις ,γδαρσίματα ……

Τι έχεις πάθει εσύ ;

-Χτύπησα την ώρα που έκανα κούνια χα…χαχαχαα….χα

Η γυναικά δεν ήταν σε κατάσταση που μπορούσε να με ακούσει ,ίσως να είχε πάθει κρίση πανικού η κάτι που να έχει σχέση με κρίση ,της έπιασα τον καρπό και το μόνο που ένιωσα πριν το τραβήξει ήταν το παγωμένο της χέρι

-Μην με ξανά αγγίξεις ποτέ !!!!!!!!!

Προσπαθούσα να την προσεγγίσω χαλαρά μπας και καταφέρω να φύγουμε από αυτό το μέρος από αυτό το σκοτάδι

-Θέλεις τσιγάρο Χριστίνα ;

-όχι δεν καπνίζω

-θα ανάψω εγώ ένα τότε”έκατσα δίπλα της χωρίς να την ακουμπάω το απέφευγα γιατί την εξαγρίωνε αυτό ,

-Γιατί δεν φεύγεις ;

-μου αρέσει που είσαι ομιλητική !!!

-είσαι καλός όπως και εγώ αλλά τελικά το να είσαι καλός είναι αδυναμία

-Για να το λες κάτι θα ξερεις

-Φοβάμαι …αλήθεια φοβάμαι πολύ ,συγνώμη για πριν”με το παγωμένο χέρι της προσπαθούσε να ξεμπλέξει τα μαύρα μαλλιά της έκανε αυτήν την νευρική κίνηση συνέχεια ,αλλόκοτο κορίτσι….εγώ συνέχιζα με τον ίδιο απαλό τόνο για να την ηρεμήσω..αλλά είχα και περιέργεια να μάθω τον λόγο που είναι έτσι

-Σε έχουν χτυπήσει

-…….πολύ…αλλά αυτό είναι το λιγότερο

-μπορώ να σε βοηθήσω ….θα τα κανονίσουμε όλα στο υπόσχομαι

-Δεν με ξερεις …για τι νοιάζεσαι για μένα ε ;

-Μην είσαι αρνητική να βοηθήσω θέλω¨η φωνη της γλυκανε

-Ξέρεις ήμουν εγγυος και …….

-Γιαυτό το ανακάτεμα και ο εμετός ;

-Όχι τελείωσε πια όλα τελείωσαν ….

-Όταν τελειώνει κάτι αρχίζει κάτι άλλο

-Σταμάτα …..είμαι κουρασμένη

-Πες μου ποιος σε χτύπησε;

-Ο πατριός μου

-Τον καριόλη ..θα πρέπει να πάμε στην αστυνομία τότε……….

-δεν κατάλαβες καλά ο πατριός είναι η αστυνομία

έμεινα έκπληκτος να την κοιτάζω ,αυτή σαν να της ήρθαν όλες οι σκέψεις από τον ξυλοδαρμό άρχισε να κλαίει πνιχτά και να χώνει τα νύχια της στο λαιμό τα πίεζε και τα τράβαγε μέχρι την βάση του λαιμού της σαν να ήθελε να πονέσει ,σκέφτηκα μήπως η ίδια είχε αυτοτραυματιστεί,

μέσα σε αυτές τις κινήσεις έκοψε ένα ασημί αλυσιδακι που κρεμόταν στο λαιμό της που έπεσε πάνω στο τσιμέντο είχε μια λάμψη μέσα στο σκοτάδι αυτής της νύχτας ,το πήρα με τα χέρια μου και το περιεργαζόμουν ήταν μια καρδούλα χαραγμένη σε τετράγωνη πλακέτα μαύρη πλακέτα ενώ στην μέση είχε ματάκι με ακόμα ποιο μαύρη γυαλιστερή πετρά ,ήταν τόσο όμορφο μου θύμισε ένα παρόμοιο μενταγιόν που είχα πάρει δώρο στην γυναίκα μου το είχα βρει σε ένα παζάρι εχθές και το αγόρασα αμέσως έχω την εντύπωση ότι είναι το ίδιο μα……..

το χάιδευα με τον αντίχειρα μου όταν είδα την Χριστίνα να έχει ανέβει στο πεζούλι ξανά αθόρυβα ,πρόλαβα να ουρλιαξω το άνομο της ,αυτη γύρισε με κοίταξε με την άκρη των ματιών της έβγαλε την γλώσσα της και έγλυφε των πάνω χείλος της εάν δεν είμαστε σε αυτήν την κατάσταση θα ήτανε κάτι αρκετά ερωτικό μα τώρα μου φάνταζε αρκετά τρομακτικό …..πρόλαβα μόνο να σηκωθώ και να της απλώσω το χέρι θα την άρπαζα αλλά δεν ήθελα να φοβηθεί η Χριστίνα με κοίταζε με μια απροσδιόριστη ευχαρίστηση κάπως έτσι μου φάνηκε άπλωσε και αυτή το χέρι της προς τα μένα περίπου μισό μέτρο με χώριζε από το να την αρπάξω αλλά δεν μπόρεσα …..ναι δεν πρόλαβα έπεσε στο κενό στο μαύρο σκοτάδι όπως ήταν γυρισμένη προς το μέρος μου , σαν κάτι να την τράβηξε .

Περάσαν μερικά δευτερόλεπτα μέχρι να καταλάβω τι είχε συμβεί είχα πάθει σοκ η πρώτη μου κίνηση ήταν να πάω στο αμάξι και να πάρω τον φακό γύρισα και σχεδόν κρεμάστηκα από το τσιμεντένιο κράσπεδο ,το φως του φακού έπεφτε

σαν θολή δέσμη στο αδιαπέραστο σκοτάδι ,από κάτω ακουγόταν σαν παφλασμός νερού άρχιζα να φωνάζω το όνομα της συνέχεια και συνέχεια πάνω σε αυτήν την προσπάθεια μου έπεσε και ο φακός έβλεπα την λάμψη του για λίγο μέχρι που εξαφανίστηκε και αυτός έπεσα στο έδαφος και ακούμπησα στο τσιμέντο …………..

Νιώθω πολύ κουρασμένος πρέπει να καλέσω σε βοήθεια αρκεί να φτάσω στο αμάξι θα καλέσω από τον κινητό μου τηλέφωνο και σε λίγο θα έρθουν να με βρουν για να ψάξουμε την Χριστίνα …λέω το όνομα της με τη βραχνιασμένη φωνή μου και σκέφτομαι την ματιά της πριν πέσει ……..θα σε έπιανα κορίτσι μου αλλά δεν πρόλαβα ……….το κεφάλι μου πονάει το νιώθω βαρύ με την παραμικρή κίνηση που κάνω ζαλίζομαι ……………………

Ξύπνησα τα χαράματα το πρώτο πράγμα που άκουσα ήταν ένα φρενάρισμα και είδα είναι αμάξι να σταματάει στην θόλο δρόμο απέναντι μου ,κάποιος με σκούνταγε στον ώμο δυνατά ,τραντάχτηκα ήθελα να τους μιλήσω μα δεν μπορούσα …….τους άκουγα μα δεν είχα φωνή το στόμα μου ένιωθα ένα υγρό να με πνίγει αν και δίψαγα τόσο πολύ νομίζω ότι με πνίγει αυτό το πηχτό υγρό, τα χείλια μου έτρεμαν έκανα μια τελευταία προσπάθεια να μιλήσω μα δεν με άφηνε, έτρεχε έξω από το στόμα μου από την μύτη , συνέχιζε να είναι πολύ θα ήθελα να σηκωθώ ναι αυτό θα έκανα μα πάλι δεν ένιωθα το σώμα μου ,με τα μισόκλειστα μάτια μου είδα αγνά τα πόδια μου άλλα δεν μπορώ να τα κουνήσω ,τα αντανακλαστικά σιρίτια της στολής τους φέγγουν σε αυτό το σκοτάδι που έρχεται ………………………………………….

-Με ακούς ;;; μίλα μου !!!!!!!!!!!!!!!!!

-Έχει σφυγμό ;

-πριν λίγο ήταν ψηλαφητός τώρα όχι ,κοιτάω και καρωτιδικό ….όχι

-Συνέχιζε να τον αερίζεις πάω να φέρω το φορείο …χρειάζεται διασωλήνωση στο νοσοκομείο αν προλάβουμε…..

-έχει τελείωση νομίζω

-Τον είχαμε ρε γαμώτο ………

-Πόσο να αντέξει ο άμοιρος πρέπει να είναι δυο-τρεις ώρες έτσι

-Κόρες σε μέση θέση ,μη αντιδρωσες στο φως ….μα κοιτά το πρόσωπο του!!!!

-έχει χτυπήσει άσχημα στο κεφάλι πρέπει να εκσφενδονίστηκε από εκεί που είναι το αυτοκίνητο μέχρι εδώ πέρα….. !!!!!!!!!!!

-πρέπει να τον πήρε ο ύπνος και χτύπησε στο πεύκο ………….

-Έψαξες τον χώρο μήπως υπάρχει και άλλος …….μήπως είναι και άλλο αμάξι;

-Ναι τίποτα από κάτω έχει ένα μικρο γκρεμό ,δεν είδα τίποτα

-Μόνος του χτύπησε ο δύστυχος

Δεν ακούω τίποτα μόνο κρατάω σφιχτά στο χέρι μου το μενταγιόν της Χριστίνας ,νιώθω ένα φόβο δεν πονάει το σώμα μου και έχω μια αίσθηση ότι πεθαίνω καταλαβαίνω το φως …….ίσως είναι μέρα ………μέσα σε αυτήν την αμυδρή λάμψη την διακρίνω να στέκεται λίγο μακρύτερα μου ,εκεί που αρχίζει το δάσος στα πρώτα δέντρα…μα δεν την βλέπουν ;..μου χαμογελάει αλλά δεν μου αρέσει με φοβίζει το βλέμμα της μοιάζει αρκετά με την γυναίκα μου……. αχ γλυκιά μου θέλω να σε δω νιώθω τοσο μόνος, θέλω να σε δω,περνάνε οι εικόνες τόσο γρήγορα που δεν μπορώ να τις κατανοήσω χθες μιλάγαμε στο τηλέφωνο και τσακωθήκαμε έχω μετανιώσει ,γυρίζω πίσω να σε βρω γιατί μόνο εσένα θέλω ……………..

Η Χριστίνα(;) συνεχίζει να με κοιτάει ,μου μεταδίδει με τα μάτια της τον φόβο, έχει χτυπήσει το αίμα τρέχει πάνω στον λαιμό της αναρωτιέμαι γιατί δεν πονάει συνεχίζει να χαμογελάει μέχρι που τα μάτια μου δεν την βλέπουν πια ούτε αυτήν ούτε τίποτα μόνο με το μυαλό μου βλέπω πλέον έχω φτάσει στο σπίτι μου μπαίνω μέσα αθόρυβα βλέπω την γυναίκα μου να κάθεται στον καναπέ πηγαίνω από πίσω της και της φοράω το μενταγιόν θέλω να της δείξω πως μόνο αυτήν αγαπάω ,δεν θέλω να της μιλήσω τα λόγια πληγώνουν ,αυτή γυρίζει ασυναισθητα προς εμενα, μα δεν με βλέπει;; από τα κόκκινα μάτια της τρέχουν δάκρυα πολλά………μα….. νομίζω ότι κάποιος προσπαθεί να μου ανοίξει την παλάμη μου βάζει δύναμη ο καριόλης θέλει να μου πάρει το μενταγιόν …………….

-Κάτι κρατάει ……..ένα αλυσιδάκι ..ένα μενταγιόν ;;;;;

-περίεργο ε ;

-έφαγε τέτοιο τράκο πετάχτηκε 20 μέτρα από το αμάξι με αυτό κρατημένο στο χέρι;;;

-Αντανακλαστική κίνηση ,μπορεί να το κράταγε στο χέρι την ώρα που έγινε η πρόσκρουση

-Ε τότε δεν κοιμόταν

-Ποιος ξέρει ,δεν θα το μάθουμε πότε

-Είχα ακούσει μια ιστορία παλιά γιαυτό το δάσος ξερεις …….

-Μαλακίες και εγώ την ξέρω ,για μια κοπέλα κάτι σαν νεράιδα να περπατάει σαν χαμένη στον δρόμο

-ναι μα δεν είναι καλή όπως η νεράιδες ήταν μια κοπέλα που την βίαζε ο πάτριος της και …….την είχε θάψει σε αυτό το δάσος όταν την σκότωσε ,

-Και από τότε κυκλοφοράει στο δάσος ……..σιγά ρε μαλάκα σκιάχτηκα

-Ούτε εγώ το πιστεύω μα αυτό είχε γίνει πριν 20 χρόνια

-Ποιο ;

-Το έγκλημα είχε γίνει πριν 20 χρονιά αν και ομολόγησε ο πατριός της ποτέ δεν βρήκαν το πτώμα της άλλα εσύ δεν είσαι από εδώ δεν το ξερεις

-Εγώ ξέρω ότι το παιδί πήγε τσάμπα ήταν άτυχος, εάν μας ειδοποιούσαν νωρίτερα μπορεί και να σωνόταν

-Αλήθεια εσύ ήσουν στο τηλέφωνο που μας ειδοποίησαν ;

-Ναι ,και το παράξενο είναι ότι στο τηλέφωνο ήταν μια αντρική φωνή ,μίλαγε ακατανόητα από αυτά που κατάλαβα πριν το κλείσει ήταν για μια κοπέλα που είχε πέσει στο γκρεμό

-Ποια κοπέλα ;

-Δεν ξέρω γιαυτό το σημείο κατάλαβα ,αλλά η αστυνομία έψαξε τα πάντα δεν βρήκε τίποτα…..

-Κοίτα να δεις που τελικά κάτι αλλόκοτο έχει γίνει με αυτόν

-Καλά εσύ και οι ιστορίες σου ……..μαλακίες ,πάμε να φύγουμε πρέπει να τον πάμε στο νοσοκομείο ,και μετά τελειώνουμε την βάρδια ……

1169432381_229b8caf87.jpg


4 Responses to “Το Μενταγιόν”


  1. 2 darksoul
    Νοεμβρίου 28, 2007 στο 3:37 μμ

    ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ….

  2. 4 gsid
    Νοεμβρίου 28, 2007 στο 10:11 μμ

    αυτα τα comments δεν τα ειχα προσεξει ………….

    @mafioza
    Σε ευχαριστω ,Χαιρομαι που σου αρεσε η ιστορια μου

    @Darksoul
    Παρομοιος……. και πολυ καλό το βιντεάκι !spookyyyyyyyy!!!!,


Σχολιάστε

Beloved Darkness
cooltext68970972.jpg
Οκτωβρίου 2007
Δ T Τ T Π S S
« Σεπτ.   Νοέ. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
475250999_de0d7caef21
1496309747_5dbfcc68ff.jpg
......................................... Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Do not copy.....So beware


