22
Οκτ.
07

Καληνύχτα πουτάνα

1389067102_83e31b1e0a.jpg

Μου αρέσει το σκοτάδι ,με ηρεμεί κάθομαι ώρες έτσι με ανοιχτά τα μάτια ,μέσα σε αυτό το τίποτα σε σκέφτομαι ,πάντα σε σκεφτόμουν έρχεσαι την ώρα που είμαι μόνος μου κάθεσαι απέναντι μου και μου πετάς σαν τραπουλόχαρτα τις αναμνήσεις ενός έρωτα που ξεκίνησε τυχαία και τελείωσε μοιραία ,τα φύλλα της τράπουλας πέφτουν ένα ένα στο πρόσωπο μου αργά και θαμπά συνεχίζουν να πέφτουν σκόρπια στο πάτωμα όπως και οι αναμνήσεις μου ……………….

Συναντηθήκαμε τυχαία στο καράβι και τι σύμπτωση είμαστε και οι δυο ζευγαράκια που πηγαίναμε διακοπές ,καθόμαστε αντικριστά στο κατάστρωμα ,εγώ τραβάω φωτογραφίες την κοπέλα μου και εκεί σε ένα τυχαίο κλικ σε είδα ,σε ζούμαρα με την μηχανή ,αυτό ήταν αρκετό για να σε ερωτευτώ,ήσουν καθισμένη στο πλάι ακουμπώντας τα πόδια σου πάνω στον φίλο σου όμως κοίταζες στο πουθενά κάπου εκεί ήμουν και εγώ……..όλα όσα επακολουθήσαν ήταν μοιραία ,σε θυμάμαι όταν αποβιβαζόμαστε στο λιμανάκι γύρισες να με δεις και αυτό μου έφτανε

Το σώμα σου είναι το δικό μου νησί και μου ανήκει θα το περπατήσω γυμνός γύρω γύρω…….μέχρι να σε ανακαλύψω καρδιά μου……..την πρώτη φορά που κάναμε έρωτά ήταν σε ένα ερειπωμένο σπίτι κοντά στο λιμάνι θυμάσαι; φύγαμε από το μπαρ για να βρεθούμε μόνοι μας δεν είχαμε μιλήσει ποτέ μόνο με τα μάτια και αυτό μας έφτανε ,το πάθος ήταν ασυγκράτητο αλήθεια που βρήκαμε τέτοια δύναμη ;ποια μοίρα μας χάρισε τέτοια ηδονή ;

Μάλλον θα είναι η ίδια που μας έφτυσε μετά από αυτό την μιζέρια των παράλληλων χωρισμών μας ,αλλά αυτά περάσαν γρήγορα σε αντίθεση με το μαρτύριο που μου χάρισες απλόχερα μετά,είναι βασανιστήριο να σε θέλω και εσύ να με διώχνεις να με αποφεύγεις λες και δεν είμαι τίποτα για σένα….

Σε μισώ κατά βάθος δεν ξέρω αν αυτό είναι μια αρρωστημένη μορφή έρωτα αλλά σίγουρα είναι αρρωστημένο ………….

1389066632_3affc9b820.jpg

Μου αρέσει το σκοτάδι με ηρεμεί κάθομαι έτσι ακίνητος αρκετή ώρα ,μέσα σε αυτό το τίποτα έρχεσαι και φεύγεις ,δεν γαμιέται ούτως η άλλως ποτέ δεν μου άρεσε η κλάψα και προπαντός η κλάψα για μια γυναίκα ,με πιάνει ένα παράπονο ώρες ώρες και σκέφτομαι το γιατί

-Σίγουρα έχεις παράπονο γιατί μόνο τα παιδιά έχουν παράπονο αλλά δεν σε καταλαβαίνω γιατί σου φταίω εγώ που είσαι σαν μαλάκας

-;;;;;;;;;;;;;;μπορείς και μου μιλάς ε;;;;;;;;

-στην φαντασία όλα γίνονται είμαστε σε παράλληλα σύμπαντα

-Με πλήγωσες το ξερεις ;πόνεσα με τον χωρισμό μας

-Τα παίρνεις όλα τόσο υπερβολικά ……

-Είσαι η ποιο στυγνή και ωμή γυναίκα που έχω γνωρίσει

-Και εσύ είσαι ο ποιος βαρεμένος μαλάκας που έχω γνωρίσει

-Σε αγαπάω ,σε αγαπάω τόσο πολύ

-Καλά εσύ πριν με μισούσες και τώρα με αγαπάς ;

-Τα συναισθήματα μου είναι μπερδεμένα ,το μόνο σίγουρο είναι ότι σε θέλω γαμώτο!!!!!!!

-Τι σκατά παθαίνεται εσείς οι άντρες και δεν μπορείτε να ξεκολλήσεται ,γιουχου !!!! βρεθήκαμε, περάσαμε καλά ,τέλος, δηλαδή θα πρέπει να κουβαλάω όταν τελειώνουν και οι διακοπές και τους γκόμενους που γνώρισα……έλεος !

-Πόσο καριόλα είσαι;;;

-Δεν φαντάζεσαι μαλάκα μου

-Δηλαδή όλα ήταν μια δυνατή συγκίνηση στις διακοπές και μετά τέλος;

-Χώρισα για σένα ,έκλαψα για σένα ,δεν είναι και λίγο αυτό….

-Εγώ πέρασα την χειρότερη απογοήτευση…

-Άμα είναι να κάνουμε διαγωνισμό κλάψας μπορεί και να με κερδίσεις

-Σήκω φύγε πουτάνα!!

-Στην δικιά σου φαντασία είμαι πως θα φύγω ;όσο για το πουτάνα μου αρέσει ξερεις με κολακεύεις αφάνταστα μην σου πω ότι με καυλώνεις κιόλας ….

1389067774_1475dddf16.jpg

Δεν γίνεται αρχίζω και τρελαίνομαι την σκέφτομαι να μου μιλάει τόσο άσχημα να με υποτιμάει τόσο πολύ που νιώθω ότι ο μαζοχισμός αρχίζει να κυριεύει την φαντασία μου ,έρχεται στο μυαλό μου σκληρή όσο ποτέ άλλοτε όχι δεν θέλω να σε σκέφτομαι έτσι ,δεν θέλω !!!!! φύγε

-Θα τα ακούσεις μαλάκα πρώτα και μετά θα φύγω σκέψου ότι μπορεί να είμαι η άλλη φωνή του εαυτού σου αυτή που θα σε συνεφέρει από την μιζέρια σου ,από τον δήθεν μεγάλο έρωτα σου ,για σκέψου αν ξεπεσω στα μάτια σου μπορεί και να με ξεχάσεις …………

-Δεν υπάρχεις όλα είναι στο μυαλό μου

-Θα έρχομαι και θα σου ξυνω με τα νυχάκια μου το ταμποναρισμένο νιαρνιαδίστικο μυαλουδάκι σου ε; πως σου φαίνεται αυτό

-θα ήθελα να σε είχα μπροστά μου να σε φτύσω καριόλα

-ουυυυυυ!!!! με φτιάχνεις με τα λογάκια σου μόνο που ξέχασες να μου τα λες όταν γαμιόμαστε …….αλλά αν θέλεις να φτύσεις τράβα στον καθρέφτη και δώστα όλα αγόρι μου

-Είσαι χυδαία ,μια πόρνη ,που με μάγεψες

-Έχω πιάσει φωτιά πες μου κι άλλα ναιιιιιιιιι………ναιιιιιιιιιι !!!!!!!!!!!!!!!!!

Μου αρέσει το σκοτάδι με ηρεμεί κάθομαι έτσι για ώρες μέχρι που με τρελαίνεις ακόμα και στην μοναξιά μου σε αυτήν που εσύ με έριξες ένα απόγευμα Σαββάτου και από τότε μόνο να γλύφω τις αναμνήσεις μας ενός καλοκαιριού μπορώ ,τις γλύφω και έχω ακόμα το άρωμα σου στο στόμα μου ……..

-…και εγώ έχω το άρωμα σου ακόμα στην μνήμη μου …από ένα συγκεκριμένο σημείο ξέρεις εσύ ……..

-Σταμάτα να με τυραννάς έτσι

-Δεν μου έλεγες σταμάτα όμως όταν σε ρούφαγα …….. άλλωστε μόνο σου το κάνεις δύσκολο εγώ να σε βοηθήσω θέλω

-Πόσο λάθος έκανα το να σε ερωτευτώ ….

-Πόσο λάθος ήταν το να πάω μαζί σου

-Θέλω να πιω νερό εκεί που θα πλυθείς …………

-Ωχ ώρα να φεύγω άρχισες πάλι τις μελοδραματικές σου υπερβολικές πίπες…. ουαου!!!!!!,ναιιιιιιιιι …….πίπες!!!!!!!!!!

-Φύγε ,άσε με επιτελούς μόνο μου

Μου αρέσει το σκοτάδι ,με ηρεμεί κάθομαι ώρες έτσι με ανοιχτά τα μάτια ,μέσα σε αυτό το τίποτα σε σκέφτομαι ,πάντα σε σκεφτόμουν έρχεσαι την ώρα που είμαι μόνος μου κάθεσαι απέναντι μου και μου πετάς σαν τραπουλόχαρτα τις αναμνήσεις ενός έρωτα που ξεκίνησε τυχαία και τελείωσε μοιραία ,τα φύλλα της τράπουλας πέφτουν ένα ένα στο πρόσωπο μου αργά και θαμπά συνεχίζουν να πέφτουν σκόρπια στο πάτωμα όπως και οι αναμνήσεις μου ……………….να πέφτουν και να σκορπίζονται σε μικρά παραπονιάρικα “γιατί”

Καληνύχτα πουτάνα………………….


8 Responses to “Καληνύχτα πουτάνα”


  1. 1 bigone
    Οκτωβρίου 22, 2007 στο 11:16 μμ

    Διχασμενη πρωσοπικοτητα πρεπει να εισαι εσυ η πολυ ερωτευμενος η και τα δυο μαζι ,μου αρεσε η ιστορια σου

  2. Οκτωβρίου 23, 2007 στο 2:35 μμ

    πουτανα τα εκανες φιλε μου! τουλαχιστον ηταν ωραια γκομενα?

  3. 3 gsid
    Οκτωβρίου 23, 2007 στο 11:45 μμ

    @ bigone
    Γιαυτο με εχει φαει το μαυρο σκοταδι…….

    idimon
    ……….Φωτιααααααά !!

  4. 4 anisyxos
    Οκτωβρίου 25, 2007 στο 11:49 πμ

    Φίλε συμπάσχω,ξέρω πόσο δύσκολη φάση περνάς…απλά υπομονή,και προσπάθησε να κόψεις κάθε είδους επικοινωνία& κυρίως μην βιαστείς να γεμίσεις το κενό της.Και πάντα να σκέφτεσαι ΠΑΡΑΚΑΛΗΤΟ ΜΟΥΝΙ ΞΥΝΟ ΓΑΜΗΣΙ,δεν αξίζει.
    Take care

  5. 5 gsid
    Οκτωβρίου 26, 2007 στο 2:09 πμ

    @Anisyxos
    Σε ευχαριστω φιλε μου ,εχεις δικιο σε αυτα που λες αλλα την εχω περασει αυτην την φαση (ειναι καπως ποιο παλια ιστορια )και τωρα μπορω ακομπλεξαριστα να γελαω με τα «χάλια μου¨»αλλα την ιδια στιγμη να την σκεφτομαι καποιες φορες στην γλυκια μοναξια μου

  6. Νοεμβρίου 13, 2007 στο 4:08 πμ

    soυ εχει γαμησει τη ζωη ετσι(για την πουτανα λεω)οσο για την δικια μου πουτανα τη γαμησα με γαμεεσε ημασταν πατσι,απλα συνεχιζω να με γαμαω(ελπιζοντας οτι καταλαβαινεις)θα θελα να τα λεγαμε……..γιωργος…………(δεν ειμαι γκαυ πουστης οκ;)απλα μ αρεσουν οι ιστοριεσου…………..οπος μ αρεσει η νυχτα,η βοτκα,κ οι πουτανες»:)

  7. 7 gsid
    Νοεμβρίου 13, 2007 στο 5:31 μμ

    Φίλε Γιωργο ,χαιρομαι που σου αρεσουν οι ιστορίες μου ,οσο για την «πουτανα» δεν μου γαμησε την ζωη ,το μυαλο μου γαμησε και το ωραιο ειναι οτι ειχα εθιστει σε αυτην την μαζοχιστικη πικρα του φτυσιματος (φτου σου..ρε)που με κερασε ,αν και νομιζω οτι η ερωτικες συμπεριφορες ειναι μια δευτερη ενηλικιωση(στην περιπτωση μου ακομα περισσοτερο) τις εχουμε αναγκη για να μαθουμε τελικα πως ολα ενα παιχνιδι ειναι και τιποτα παραπανω ,απλα διαλεγεις αμα θα το χαρεις η αμα θα το παιδεψεις με το μυαλο σε αναριθμητα «γιατι»…………
    Δεν κατεχω καμια σοφια περι του θεματος απλα και εγω τα λεω απο βιωματικες καταστασεις που με το περασμα του χρονου και της απομακρυνσης απο το μολυσματικο παραγοντα(της πουτανας εννοειται) μου φανταζουν σαν ανεμελες ρομαντικες «Πιπες»…
    (-……πιπες ακουσα!!! giam giam
    -σκασε πουτανα )

    ….το κινητο στο εσβησα για «ευνοητους» λογους ….θα τα πουμε καποια στιγμη ,τωρα λογω δουλειας λειπω


Σχολιάστε

Beloved Darkness
cooltext68970972.jpg
Οκτωβρίου 2007
Δ T Τ T Π S S
« Σεπτ.   Νοέ. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
475250999_de0d7caef21
1496309747_5dbfcc68ff.jpg
......................................... Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Do not copy.....So beware


