06
Σεπτ.
07

Τhe Humiliation ( Η ταπείνωση ) -Μέρος 3ο

2885622.jpg

………….Βγήκα έξω ,ήμουνα ζαλισμένος από την βότκα ,το είχα ήδη μετανιώσει που της είπα ότι θα πήγαινα σπίτι της να γίνω καραγκιόζης μόνο και μόνο για να με εξευτελίσει

αλλά ήμουνα σε αδιέξοδο ,η γυναίκα ήταν αδίστακτη με είχε πείσει ότι θα πήγαινε στην αστυνομία με όλα τα επακόλουθα

Εγώ την είχα ταπεινώσει τώρα θα ήταν η σειρά της να κάνει το ίδιο σε εμένα , έπρεπε να τελειώσω αυτό το θέμα και ο μόνος τρόπος να το κάνω ήταν να γίνει γρήγορα

Με βαριά καρδιά μπήκα στο αμάξι και ξεκίνησα για το σπίτι του θείου μου ,η Κλέλλια έμενε ακόμα εκεί και γιατί όχι άλλωστε ήταν μια μεγάλη μονοκατοικία στα βόρεια προάστια

Είχε νυχτώσει όταν έφτασα στο σπίτι της ,είχα να έρθω από την κηδεία αλλά δεν φανταζόμουν ότι θα ξαναγύριζα πάλι για να ντυθώ σαν τραβεστί

Το σπίτι ήταν στην εντέλεια ,το είχε ανακαίνιση πλήρως ,πήγα στην κρεβατοκάμαρα που ήταν όσο όλο το σπίτι μου , άνοιξα την ντουλάπα που ήταν ένα ξεχωριστό δωμάτιο σχεδόν ,

Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα σκέφτηκα ,έπρεπε να διαλέξω ένα φόρεμα ,τα ποιο πολλά φορέματα ήταν μικροσκοπικά και ήταν αδύνατον να τα φορέσω ,

Γδύθηκα τελείως και άρχισα να δοκιμάζω ότι φόρεμα μου φαινόταν ποιο μεγάλο

μετά από αρκετή αναζήτηση βρήκα ένα ριχτό μαύρο φόρεμα με ραντάκι

ο εξευτελισμός μου μόλις άρχισε ,το δοκίμασα πάνω μου …….ήταν τουλάχιστον κάπως άνετο αλλά ένιωθα εντελώς γελοίος ,το έβγαλα και το έβαλα στην άκρη

Βρήκα τα κυλοτάκια της καριόλας που όλα ήτανε μικροσκοπικά στρινγκ ,διάλεξα μια και προσπάθησα να την φορέσω ,η αίσθηση που είχα ήταν παράξενη ,

από πίσω μου είχε μπει μέσα στον κώλο ενώ από μπροστά δεν μπορούσε να χωρέσει την πούτσα μου που μαζί με τα αρχίδια μου είχαν βγει έξω

Φόρεσα το παντελόνι και την μπλούζα ,πήρα ένα ζευγάρι τακούνια το φόρεμα και πήγα να φύγω αλλά θυμήθηκα ότι έπρεπε να βαφτώ κιόλας

Δεν μπορούσα να φανταστώ τον εαυτό μου να γελοιοποιήται έτσι αλλά ήμουν αποφασισμένος να το υποστώ,βάφτηκα κάτι μεταξύ σε κλόουν και σε πασαλειμμένη πατσαβούρα

είχα βγάλει ένα γρήγορο σχέδιο για το τι θα έκανα θα έφευγα από εδώ ντυμένος κανονικά αλλά όταν θα άφηνα το αμάξι θα έβαζα το φόρεμα την τελευταία στιγμή ,αν και σίγουρα δεν θα γλίτωνα το ρεζίλι απλά θα ήταν ποιο σύντομο ως προς το ένα σκέλος γιατί εάν έφτανα στο σπίτι δεν ήξερα τι θα μου έκανε αυτή νυμφομανής καριόλα για να με ταπεινώσει

Η ώρα ήταν 10 το βράδυ όταν έφτασα κοντά στο σπίτι μου ,έκανα ένα γύρω να δω αν όντος ήταν στο μπαλκόνι ,

Το διαμέρισμα μου ήταν στον δεύτερο όροφο η Κλέλλια ήταν στο μπαλκόνι με ακουμπισμένα τα χεριά της στα κάγκελα ,άφησα το αμάξι λίγο μετά την γωνιά έτσι ώστε να μην μπορεί να με δει

έβγαλα το παντελόνι μέσα στο αμάξι και προσπάθησα να βάλω το φόρεμα .

Το φόρεσα μετά από αρκετή προσπάθεια ,έβαλα και της γόβες χωρίς να μπορέσω να τις δέσω λόγω του ότι το πόδι μου ήταν αρκετά νούμερα μεγαλύτερο ,θα ήταν αδύνατο να περπατήσω αλλά έπρεπε να προσπαθήσω

Το σχέδιο που είχα στο μυαλό μου το είχα εν μέρει πραγματοποίησή ,ήταν το εύκολο κομμάτι τώρα θα άρχιζε η μεγαλύτερη ξεφτίλα που είχα υποστεί ποτέ στην ζωή μου ,τα 200 μέτρα μέχρι την πολυκατοικία που έμενα

Ήταν καλοκαίρι ο κόσμος καθότανε στις βεράντες αν και δεν ήταν κάποια πολυσύχναστη περιοχή κυκλοφορούσε κόσμος έξω

Δεν γαμιέται ότι είναι να γίνει θα γίνει άρχισα να εκνευρίζομαι ,άνοιξα την πόρτα και βγήκα έξω γρήγορα ,δεν μπορούσα να προχωρήσω ,τρέκλιζα με αυτές της γαμημένες γόβες το φόρεμα άρχιζε και σκιζόταν στις άκρες από το τσίτωμα

Προχωρούσα σε μια στάση με τα χέρια ανοιχτά προς τα εμπρός έτοιμος να πέσω

Με κοίταζαν οι περαστικοί εγώ ούτε στα μάτια δεν μπορούσα να τους κοιτάξω

μετά την απορία στα μάτια τους άρχιζαν να χασκογελάνε ώσπου μερικοί να αρχίζουν να μου σφυρίζουν και να κάνουνε σχόλια

Μερικούς τους αναγνώρισα ήταν από την γειτονιά τα σχόλια και τα σιγομουρμουρητά ήταν κάτι που με ακολουθούσε καθώς περπάταγα λες και ήμουν σε καράβι με φουρτούνα ,οι θαυμαστές μου άρχιζαν να μου σφυρίζουν καθώς έστριψα την γωνία , ζύγωνα στην πολυκατοικία εκεί είδα τον σκηνοθέτη της γελοιοποίησης μου στο μπαλκόνι ,με είδε και αυτή και άρχισε το βρομοπούτανο να χτυπάει παλαμάκια ,κάπου εκεί έχασα την ισορροπία μου και σωριάστηκα κάτω ,το ρεζίλι ήταν μικρή λέξη για να περιγράψει το τι ένιωθα

Ο εκνευρισμός μου εξελισσόταν ραγδαία σε οργή ,έσφιξα τα δόντια μου και σηκώθηκα είχα γίνει χάλια το φόρεμα είχε σκίσει στα πλάγια μέχρι την μέση τόσο όσο να φανεί το μαύρο στρινγκ ,,τα ραντάκια είχαν κοπεί και έπρεπε με το ένα μου χέρι να το κρατάω για να μην πέσει

Η καριόλα γελούσε την άκουσα αυτήν και καμιά 30 άτομα εκεί γύρω

Η Φυλακή που μου είχε υποσχεθεί εάν δεν την υπάκουα μου φαινόταν πολύ καλύτερη ιδέα τώρα αλλά ήταν αργά έπινα το πικρό ποτήρι του εξευτελισμού γουλιά γουλιά ,και το γαμημένο δεν τελείωνε

πέταξα τα τακούνια και συνέχισα να περπατάω γρήγορα ξυπόλητος προς την είσοδο , θα μου το πλήρωνε αυτό η πουτάνα που μου το έκανε θα έβρισκα κάποιο τρόπο και θα το πλήρωνε πολύ ακριβά αλλά τώρα ήταν η ώρα που πλήρωνα εγώ την πουτάνα με απλόχερη ξεφτίλα

Τα κλειδιά δεν τα είχα πάρει μαζί μου γιατί πάνω στην βιασύνη μου τα είχα αφήσει όπως και τον αντρισμό μου στο παντελόνι που ήταν στο αμάξι

Χτύπησα το κουδούνι μια,δυο , τρεις ,άρχισα να το χτυπάω συνέχεια αλλά τίποτα

Άκουσα βήματα πίσω μου άλλα δεν τόλμησα να κοιτάξω ,άκουσα όμως μια παιδική φωνούλα

-μαμά ο κύριος από δίπλα μας δεν είναι αυτός με την φούστα………..

-Προχώρα Νικολάκη

είχα χώσει το κεφάλι μου στην γωνία δεν μπορούσα να μπω μέσα μαζί τους μόνο και μόνο από την ντροπή που ένιωθα γιατί ο Νικολάκης έμενε στην απέναντι πόρτα από εμένα ,μίλαγα συχνά και με τους γονείς του…………………………….. γαμώτο !!!!!!!!!! …………….τι ξεφτίλα θεέ μου

Άκουσα την φωνή της μαμάς του που απευθυνόταν σε μένα μάλλον γιατί εκεί γύρω μόνο εγώ ήμουνα ντυμένος σαν βιασμένη ξυπόλητη τραβεστί

-Σαν δεν ντρέπεσαι ανώμαλε σε έχουμε και δίπλα ….ου να χαθείς

Δεν απάντησα άλλωστε τι να της πω δίκιο είχε όταν έβλεπε τον γείτονα της σοβαρό παιδί και μετρημένο που μιλούσε όταν συναντιόμαστε στο ασανσέρ να αποκαλύπτεται ότι είναι μια πουστάρα ,τραβεστί που μόλις είχε γυρίσει από ομαδικό ξέσκισμα

Από τον θυροτηλέφωνο μου απάντησε η Κλέλλια ,σίγουρα είχε ακούσει το κράξιμο που μου είχαν κάνει

-Ναι ποιος είναι ?

-άνοιξε μου

-Ποιος είναι ρωτάω” η καριόλα μου έκανε και πλάκα

-Πες μου τι είσαι

-Άνοιξε μου την πόρτα τώρα “ της ούρλιαξα

-Άμα μου πεις τι είσαι θα σου ανοίξω

-Κλέλλια το τραβάς πολύ ,κόφτο τώρα και άνοιξε μου

-όταν αποφασίσεις να μου πεις τι είσαι ξαναχτύπα μου μαλάκα “και το έκλεισε

Πόσο πουτάνα ήταν τελικά τώρα το κατάλαβα , μετάνιωσα που δεν μπήκα πριν ,είδα να έρχονται και άλλοι ένοικοι της πολυκατοικίας και άρχισα να χτυπάω σαν τρελός το κουδούνι ξανά

-…………Ναι…………….ποιος ?

-Είμαι το πουστράκι σου ΑΝΟΙΞΕ ΜΟΥ ΤΩΡΑ

-Δεν άκουσα καλά ……ποιος ?

Τελικά είχα κάνει λάθος να δεχτώ να παίξω το παιχνίδι της ,ήταν αδίστακτη και μου το έδειχνε ,έπρεπε να το τελειώσω αλλά για να γίνει αυτό θα έπρεπε να μπω στο σπίτι μου .

Η αξιοπρέπεια μου είχε πέσει πλέον σε ένα πηγάδι που δεν είχε πάτο ,έπεφτε και φώναζε βοήθεια ,στα αυτιά μου ακουγόταν ένας αντίλαλος ,φώναξα δυνατά για να σβήσω ακόμα και αυτόν τον αντίλαλο

-Είμαι το ΠΟΥΣΤΡΑΚΙ ΣΟΥ

-Σουσάμι άνοιξε ………….”

άκουσα τον ήχο και έσπρωξα την πόρτα ,έτρεχα να ανεβώ στο διαμέρισμα ,πήγα από τις σκάλες ,άνοιξε μια πόρτα στο ισόγειο πρόλαβα να ακούσω κάτι πριν ανεβώ τις σκάλες σαν τραβεστο-σφαίρα

-”Παναγιά μου !!!!!“

εγώ είχα φτάσει στην πόρτα μου και καθώς χτύπαγα το μέσα κουδούνι σκεφτόμουν ότι από αύριο θα έπρεπε να ψάξω για καινούργιο διαμέρισμα από την ντροπή μου

Η πόρτα άνοιξε μπροστά μου και είδα την ποιο ευτυχισμένη γυναίκα στον κόσμο ,μου χαμογέλασε φορούσε μια δικιά μου μπλούζα και τίποτα άλλο

-Σου πάνε πουστράκι …………..μούρλια είσαι

-Άντε γαμήσου καριόλα “της ανταπέδωσα το κομπλιμέντο και μπήκα μέσα

-Τσουλίτσα μου …..πρέπει ……….να συνηθίσεις τα τακούνια

Την έπιασα από την μέση σφιχτά και την κοίταξα με μίσος

-Πατσίσαμε τώρα , με έκανες ρεζίλι στην γειτονιά μου .τράβα και γαμήσου πουθενά άλλου καριόλα

Της το είπα με μια αγανάκτηση που έκρυβε την λύπη μου ,ένιωθα τόσο άσχημα ήμουνα μπροστά της με ένα σκισμένο και βρώμικο φόρεμα , ξυπόλητος και βαμμένος με κραγιόν

-Σου άρεσε το παιχνιδάκι Κλέλλια ,αρκετά έπαιξες με έμενα όπως και με τον κακομοίρη τον θείο μου που τον έστειλες , τράβα να γαμήσεις κάποιου άλλου την ζωή τώρα

Την έσπρωξα και πήγα στο μπάνιο να πλυθώ και να αλλάξω ,όταν βγήκα ήταν καθισμένη στον καναπέ και έπινε από το μπουκάλι βότκα ,ένιωθα ότι αφού είχα ταπεινωθεί τόσο πολύ με κάποιο τρόπο είχα καθαρίσει μου είχε φύγει από μέσα μου κάθε ντροπή ,το μπάνιο που έκανα με είχε συνεφέρει κάπως ,δεν έβαλα ούτε καν ρούχα πήγα και έκατσα δίπλα της γυμνός χωρίς να με νοιάζει τίποτα πλέον ,αυτή άναψε ένα τσιγάρο και μου το έδωσε το πήρα μαζί και το μπουκάλι με την βότκα

-Κάνεις ένα μεγάλο λάθος που με θεωρείς τόσο αδίστακτη σκύλα

-το ότι έχω κάνει μεγάλο λάθος αυτό είναι σίγουρα ,δεν θα έπρεπε να σε είχα βάλει σπίτι μου

-Το διασκεδάσαμε όμως

-Θα πήγαινες στην αστυνομία να έλεγες όλα αυτά , πες μου θα το έκανες ?

-ναι θα το έκανα

-ήθελες να με καταστρέψεις ε ? τόσο μανία με έχεις ?

-Άκου μαλάκα και εσύ με εξευτέλισες μη μου το παίζεις έμενα παρθένα εδώ με έβαλες να γλείφω τα χύσια σου από το πάτωμα

-Σου άξιζε ανώμαλη

-Και εσένα σου άξιζε τότε ,όσο για τον θείο σου δεν τον εκμεταλλεύτηκα απεναντίας αυτός με εκμεταλλεύτηκε ,ήμουν μια μικρή κοπέλα και ήθελε να με παντρευτεί για να με γαμάει κάθε εβδομάδα την ίδια ώρα και στην ίδια στάση δεν θα το υπομενα άλλο αυτό χώρια που ,είχαμε διαφορά 25 χρόνια τουλάχιστον …..ε για σκέψου λίγο ποιος είναι το θύμα

-μικρή κοπέλα μεγάλη πουτάνα

-Μου αρέσει να με λες πουτάνα ……………,το λες τόσο πρόστυχα

Ο τόνος της φωνής της γλύκανε , γύρισα και την κοίταξα στα μάτια

-Τι θέλεις από μένα ?

-είμαι η πουτάνα σου …………..

Ωραία τώρα άλλαξε την συζήτηση , η ματιά μου κατέβαινε ,η μπλούζα δεν μπορούσε να καλύψει την γυμνή κοιλιά της

-Έχεις ένα τρόπο να γαμάς την συζήτηση “της είπα ενώ αυτή μου ακούμπησε τα πόδια της πάνω στην πούτσα μου και άρχισε να την τρίβει με τις πατούσες

-και εσύ έχεις ένα τρόπο να μου γαμάς το στόμα μου …….μμμμούρλια

Δεν ήταν δυνατόν να κάνω σοβαρή συζήτηση με αυτήν την καριόλα ,αλλά γιατί άλλωστε , έκανα όμως μια τελευταία προσπάθεια

-Το τράβηξες πολύ Κλέλλια ,αλλά είναι δυνατόν να πιστέψω ότι εσύ είσαι γυναικά θύμα

-Κάνω ότι μου αρέσει εσύ γιατί ζορίζεσαι ,τον παντρεύτηκα γιατί ήθελα να φύγω από το σπίτι μου βλέπεις ο μπαμπάκας μου ήταν αυστηρούλης

-Η ιστορία της μικρής καταπιεσμένης ψωλορουφήχτρας………………..

-Η αποκάλυψη των Πατησίων :η κραγμένη αδελφή της διπλανής πόρτας

Για όλα είχε έτοιμη την απάντηση δεν μπορούσα να της κάνω τίποτα , εγώ την έβριζα και αυτή καύλωνε αλλά με χτύπαγε εκεί που πονούσα ………

-Με έκανες ρεζίλι

-ήσουνα από πριν απλά δεν το ήξερες

-Απορώ γιατί κάθομαι και μιλάω μαζί σου

-προτιμάς να με γαμάς αγόρι μου …………….?”

-Σου αρέσει να με προκαλείς ε?

-Και εσένα σου αρέσει να μου χώνεις την πούτσα σου στο στόμα μου ε ?

Παίζαμε το παιχνίδι των ερωτήσεων ,αλλά δεν υπήρχαν απαντήσεις ,τι να τις κάναμε άλλωστε είχαμε έναν δικό μας κώδικα συνεννόησης ,αλληλοβριζόμαστε αλληλογαμιόμαστε ,ταπεινωνόμαστε ο ένας στον άλλον ,ωραία σχέση είχαμε φτιάξει με την Κλέλλια

Δεν την μισούσα ούτε με τσάντιζε πλέον ,η βότκα είχε τελειώσει σηκώθηκα και πήγα στην κουζίνα να βρω κάτι άλλο να πιούμε ,βρήκα ένα τζιν και γύρισα στο σαλόνι ,η Κλέλλια είχε ανοίξει τα ποδιά της και χάιδευε το μουνάκι της με μισόκλειστα μάτια ,ήταν πολύ ερωτική σκηνή αυτή έκατσα δίπλα της χωρίς να την ενοχλώ από το έργο της ,ούτε μου έδωσε σημασία χάιδευε με τα τρία της δάχτυλα απαλά τα μουνόχειλα της ,σε κάποια στιγμή έφερε το χέρι της στα χείλη μου ,της τα έγλυψα ένα ένα αυτή πήρε τα υγρά της δάχτυλα και άρχισε να χαϊδεύεται ξανά ,μπορούσα να δω την κλειτορίδα της καθώς την έτριβε ρυθμικά

άρχισα να πίνω το τζιν από το μπουκάλι καθώς την κοίταζα να αυνανίζεται ,την ζήλευα αυτήν την γυναίκα ότι ήθελε να κάνει το έκανε χωρίς κανένα ταμπού

Έσκυψα ανάμεσα στα πόδια της και άρχισα να την γλείφω από τα μπουτάκια της ,μαλακά και αρωματισμένα άρχισε να μου χαϊδεύει τα μαλλιά ,

Εγώ με την γλώσσα μου προχώραγα προς τον καυλωμένο και υγρό στόχο της έπιανα με τα χείλη μου τα μουνόχειλα της ενώ με το δάχτυλο μου της το είχα βάλει στον κόλπο της

Συνέχιζε να τρίβει την κλειτορίδα της ενώ εγώ της είχα χώσει και τα δυο δάχτυλα μου μέσα της ,με το άλλο χέρι μου άρχιζα να παίζω τον πούτσο μου

Η γλώσσα μου συναντήθηκε με το δάχτυλο της πάνω στην φουσκωμένη κλειτορίδα της

είχαμε συγχρονιστεί πλήρως ,έπαιζα με τα δάχτυλα μου στο μουνί της με τον ίδιο ρυθμό που έπαιζα το καυλί μου

Η Κλέλλια χάιδευε και τα βυζάκια της με τις παλάμες της δεν ήξερα ποια ήταν η φαντασίωση της άλλα έχυσε μέσα σε σπασμούς και αναστεναγμούς εγώ ήμουν εκεί καθώς είχα ανοίξει το στόμα μου και της γευόμουν το μουνί της

Όταν έφυγε το κύμα του οργασμού της της έβαλα την πούτσα μου σιγά σιγά στο μουνί της ,ήταν πρώτη φορά είχαμε δοκιμάσει κάθε συνδυασμό εκτός από το φυσιολογικό

Ήταν στενή άλλα υγρή τα υγρά της είχαν κολλήσει στα μπούτια μου με τα χεριά μου την είχα πιάσει από τις ρόγες της της έτριβα και τις έστριβα ,η Κλέλλια αναστέναζε σιγανά στα αυτιά μου σαν …………………ανατολίτικο τραγούδι

Μέσα σε αυτό το τραγούδι την έχυσα στα στήθη της μέσα σε δικά μου μουγκρητά ,της έπιασα τα χέρια και της τα άνοιξα καθώς άρχισα να τις γλείφω τις χυμένες ρόγες της

είχα αυτήν την παράξενη αίσθηση να γλύφω το σπέρμα μου πάνω στα βυζάκια της ήταν μια απίθανη αίσθηση δεν σταμάτησα μόνο εκεί ξανά έσκυψα και της έγλειψα πάλι το μουνί της μέχρι που ανέβηκα με την γλώσσα μου μέχρι τα στήθη της που ήταν γεμάτα με το σπέρμα μου

Η Κλέλλια έπιασε τα στήθη της ένα ένα με την παλάμη της και άρχισε να γλείφει και αυτή το σπέρμα μου που είχε μείνει πάνω της

Το έκανε με κλειστά μάτια έσκυψα και έβαλα το κεφάλι μου πάνω στην κοιλιά της , ένιωθα τις τρίχες από το μουνί της στο σαγόνι μου ενώ αυτή με τα δυο της χέρια μου χάιδευε το πρόσωπο

Είμαστε έτσι ξαπλωμένοι πάνω σε ένα καναπέ στην μέση του δωματίου κάτσαμε έτσι για ώρες νόμιζα ότι πέταγα εγώ και η Κλέλλια μέσα στην νύχτα δεν ξέρω αν ήταν από το μεθύσι μου η από όλη αυτήν την ηδονή που γεύτηκα μαζί της

Το κεφάλι μου γύριζε το ίδιο και η φαντασία μου ένιωθα ότι δεν υπήρχε από κάτω μας τίποτα ένα μαύρο σκοτάδι και ένας μαύρος ουρανός είμαστε μέσα σε ένα τίποτα το μόνο ορατό ήταν τα χέρια της και η μαλακή κοιλιά της ……..είδα ποιο χαμηλά , είδα ένα δωμάτιο με σαθρούς τοίχους χωρίς ταβάνι ………μέσα ήταν πολλοί άντρες ντυμένοι με παράξενα ρούχα όλοι είχαν όμως ένα κοινό κράταγαν την πούτσα τους περιμένοντας στην σειρά …………στην μέση ήταν η Κλέλλια με το άσπρο της δέρμα σαν πέπλο αγνότητας πεσμένη ,γονατιστή στο πάτωμα με το κεφάλι ακόμα ποιο σκυμμένο , ταπεινωμένη

κάθε ένας από τους άντρες πήγαινε από πίσω της και της έχωνε την πούτσα στον κώλο της και άρχισε να κουνιέται με γρήγορες κινήσεις , κάθε φορά που ένας τελείωνε μέσα της οι άλλοι χτύπαγαν παλαμάκια αυτό συνεχιζόταν χωρίς σταματημό ένας έφευγε ένας έμπαινε …………συνεχώς μέχρι που έκλεισα τα μάτια μου ………χτύπησε ένα δυνατό κουδούνι , οι άντρες άρχισαν να φεύγουν από το δωμάτιο γρήγορα ,έμεινε μόνη της γύρισε το κεφάλι της προς τα έμενα ………το ένα της φρύδι ήταν ξυρισμένο ενώ είχε στο στόμα της την κιλότα την κράταγε με τα δόντια για να πνίγει της φωνές της και τα μουγκρητά της ……………… την έβγαλε και άρχισε να γελάει …………το κουδούνι συνέχιζε να χτυπάει άρχισα να το ακούω ποιο κοντά …………………άνοιξα τα μάτια μου ………χτύπαγε το τηλέφωνο ,χτύπαγε επίμονα αυτό με ξύπνησε .

Το φως μου έτσουζε τα μάτια ,ήταν μέρα το πρώτο πράγμα που είδα μόλις άνοιξα τα μάτια μου ήταν το μουνάκι της Κλέλλιας είχα κοιμηθεί σχεδόν πάνω του ,γιαυτό ήταν τόσο γλυκός ύπνος σκέφτηκα ,τα πόδια της με είχαν αιχμαλωτίσει πάνω του ,τα άνοιξα και σηκώθηκα για να απαντήσω στο τηλέφωνο

Το πήρα και ξανά έκατσα στον καναπέ ,ήταν η Στέλλα από την μακρινή προηγούμενη ζωή μου

-Τάσο μαλάκας είσαι ρε ?

Το ότι ήμουν μαλάκας ήταν το μόνο σίγουρο άπλα δεν ήξερα για ποιο λόγο ,έτσι την ρώτησα

-…………Γιατί ..?

Η Κλέλλια ξύπνησε και άρχισε αμέσως να παίρνει το “πρωινό “ της βαθιά μέσα στο στόμα της ………..καύλα ………..μμμμμμμμμμμ

-Ρε ανώμαλε με την χήρα του θείου σου πήγες

-Τι λες ρε Στέλλα ……?

-Σε είδα ρε μαλάκα ήρθα το πρωί σπίτι σου όπως είχαμε κανονίσει και σε είδα χωμένο στο μουνί της”Άρχισε να κλαίει στο τηλέφωνο

Το είχα ξεχάσει τελείως ,είχα ξεχάσει ακόμα ότι της είχα δώσει κλειδιά για το σπίτι,

Δεν μπορώ να φανταστώ την σκηνή όταν θα μπήκε στο διαμέρισμα

άρχισα και το φανταζόμουν θα ήρθε όλο χαρά με το κόκκινο σακίδιο της που ψωνίσαμε μαζί πριν δυο μέρες ,ήταν η δεύτερη φορά που θα πηγαίναμε στο Γαλαξίδι μας άρεσε ,είχαμε βρει ένα ωραίο κουκλίστικο μπαράκι στο λιμάνι

όταν είχαμε πάει για πρώτη φορά και μας άρεσε πολύ ,ατελείωτες συζητήσεις μαζί με αλκοόλ και τσιγάρα , γλυκιά μου Στέλλα θα μας είδε γυμνούς πάνω στον καναπέ με εμένα χωμένο κυριολεκτικά μέσα στο μουνί της Κλέλλιας ,θα είχε πάθει μεγάλο σοκ ,δεν ήξερα τι να της πω

-Άντε γαμήσου μαλάκα ……..γιατί μου το έκανες αυτό ……….

με έβριζε ακατανόητα μαζί με λυγμούς

Η κατά πάσα πιθανότητα πρώην μου μου έκλεισε το τηλέφωνο ενώ η νυν πουτάνα μου με τσιμπούκωνε κάτω από το τηλέφωνο μέχρι που έχυσα κρατώντας το κινητό τηλέφωνο στο χέρι σαν άγαλμα με την αποχαύνωση της ικανοποίησης που είχα στο πρόσωπο μου θα έκανα για διαφήμιση κινητής τηλεφωνίας …….αλλά ήταν άδικο για αυτήν δεν έφταιγε σε τίποτα ,ήταν ότι καλύτερο είχα μέχρι τώρα .., μάλλον μέχρι εχθές που μπήκε στο σπίτι μου η μάγισσα

Δεν μπορούσα να νιώσω άσχημα για την Στέλλα γιατί η βεντούζα της ψωλής μου εκτός από το σπέρμα μου είχε ρουφήξει και το μυαλό ……..η μάγισσα ,το μυαλό μου είχε ακολουθήσει την πορεία του σπέρματος μου βαθιά μέσα στο στόμα της

Σηκώθηκα τρεκλίζοντας ,με ενοχλούσε το φως έτσι πήγα να κλείσω τα ρολά ,

το δωμάτιο ήταν χάλια.., πεταμένα μπουκάλια ,σπασμένα ποτήρια ,κιλότες ,σκισμένα ρούχα και κάπου στην μέση η ξύλινη πούτσα που είχα χώσει στον κώλο της Κλέλλιας εχθές ,

στο μυαλό μου ερχόντουσαν εικόνες από το χθεσινό πάρτι ακολασίας και εξευτελισμού ………το δωμάτιο μύριζε αλκοόλ και ίδρωτα

η πουτάνα πρώην θεία μου είχε κάτσει μπρούμυτα στο κρεβάτι που ήταν δίπλα στον καναπέ είχε πιάσει με τα δυο της χεριά τον κώλο της τα νύχια της είχαν χωθεί στην απαλή της σάρκα ,με περίμενε με ανοιχτές τις “πόρτες” ήταν βυθισμένη σε μια κατάσταση διάχυτης ηδονής που ανέδινε από το γυμνό κορμί της σαν ευωδιά στο ακατάστατο δωμάτιο

Έκλεισα τα ρολά ήθελα σκοτάδι ,πήγα στο μπάνιο να ρίξω νερό στο πρόσωπο μου ,ήθελα να συνέλθω άλλα από τι και γιατί ,

είχα βάλει το κεφάλι μου κάτω από την βρύση από το δωμάτιο άκουσα την Κλέλλια να μου λέει

-Τι έγινε πουστράκι …………μας είδε η γιατρίνα σου ………..ε πουστράκι ?

Σήκωσα το πρόσωπο μου ,στον καθρέφτη είδα φευγαλέα την εικόνα μου μέσα στο σκοτάδι ,η Κλέλλια συνέχισε τα γλυκόλογα

-Τι κάνεις πουστράκι βάφεις τα χειλάκια σου φτηνή τσουλά

-Άρχισες πάλι καριόλα ………τώρα θα δεις τι θα πάθεις…………….

990-callaveronn.jpg


0 Responses to “Τhe Humiliation ( Η ταπείνωση ) -Μέρος 3ο”



  1. Σχολιάστε

Σχολιάστε

Beloved Darkness
cooltext68970972.jpg
Σεπτεμβρίου 2007
Δ T Τ T Π S S
« Αυγ.   Οκτ. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
475250999_de0d7caef21
1496309747_5dbfcc68ff.jpg
......................................... Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Do not copy.....So beware


