03
Σεπτ.
07

Τhe Humiliation ( Η ταπείνωση ) -Μέρος 2ο

43917514.jpg

Την έκπληξη μου ακολούθησε η αμηχανία ,από την μια ένιωθα άσχημα που την είχα χτυπήσει στο σπίτι της και από τότε δεν είχαμε ανταλλάξει ούτε κουβέντα μαζί της

Τώρα την είδα όμως ανανεωμένη και κεφάτη αλλά συνέχιζε να έχει την χαρακτηριστική της ειρωνεία απέναντί μου

ήταν στην πόρτα και καθώς με είδε έτσι αμήχανο με έπιασε από το χέρι και μπήκε στο σπίτι , έκατσε στο καναπέ και συνέχισε να μου μιλάει με το γνωστό υφάκι της

-Τι έγινε ανιψάκι ?-Υπάρχει κάποιος λόγος που μου μιλάς έτσι?” της απάντησα

-Η Στέλλα τι κάνει είστε ακόμα μαζί ?

-Ναι

-μμμμμμμμμμμ…………

έβγαλε ένα αναστεναγμό καθώς άρχιζε να με φορτώνει ,δεν μπορούσα να κατανοήσω την στάση της ,κανονικά δεν έπρεπε καν να μου μιλάει αλλά αυτή συνέχιζε να με προκαλεί

-Απορώ τι κάνει αυτή η ξενέρωτη γιατρίνα μαζί σου

Εγώ είχα μείνει ακόμα στην πόρτα και με μεγάλη προσπάθεια αυτοσυγκράτησης της απάντησα με αυστηρή φωνή

-Είναι καλύτερα να φύγεις δεν υπάρχει λόγος να γίνεται όλο αυτό άλλωστε δεν έχουμε να πούμε τίποτα εμείς οι δυο

-Τελευταία φορά που μιλήσαμε άμα θυμάσαι κύριε μαλάκα με χτύπησες και άμα βάλεις το ηλίθιο μυαλό σου να δουλέψει κάτι δεν έχουμε αφήσει στην μέση ε ?

-Αυτό πάει τελείωσε Κλέλλια όσο για την συμπεριφορά μου απέναντι σου ζητώ συγνώμη ,αυτό δεν θες να ακούσεις ?

-Το μόνο που τελείωσε ήταν το πουλάκι σου στο στόμα μου ε θυμάσαι ?

Θυμήθηκα και ένιωσα άσχημα μετά τον θάνατο του θείου μου για το τσιμπούκι που μου είχε κάνει στην παραλία

Η υπομονή μου απέναντι σε αυτήν την καριόλα τελείωσε ,ένα από τα μειονεκτήματα μου ήταν ότι νευριαζα εύκολα και αυτή το ήξερε με προκαλούσε επικίνδυνα αλλά τότε δεν ήξερα τον λόγο ………………………………

-Άντε γαμήσου μωρή καριόλα ,φύγε τώρα από το σπίτι μου

-ουυυυυυυυυυυ….ανατρίχιασα πουστράκι

Έσφιξα τα δόντια μου έβραζα ολόκληρος η πουτάνα το κατάφερε αυτό που ήθελε εύκολα ,

έκλεισα την πόρτα και πήγα μπροστά της την έπιασα από το λαιμό σφιχτά με το ένα μου χέρι και της είπα

-Θα το βουλώσεις επιτελούς μωρή καριόλα αυτό το βρωμόστομα σου η θα στο βουλώσω εγώ

-Με τι ε ? με το μικρο σου πουλάκι που γαργαλάς την γιατρίνα” συνέχιζε το παιχνίδι της

Εκεί της έχωσα ένα σκαμπίλι που ήταν αρκετό να την ρίξει στο πλάι αλλά συνέχιζε να μιλάει

-Το πουστράκι νευρίασε πάλι

-Καριόλα” ούρλιαξα ,δεν υπήρχε πλέον επιστροφή την έπιασα από τα μαλλιά δυνατά και την έβαλα να κάτσει πάλι με την πλάτη στον καναπέ ,ήμουν έξαλλος και ήθελα να την τιμωρήσω και ήξερα καλά τι έπρεπε να της κάνω ίσως αυτό να επιδίωκε από την πρώτη στιγμή

-Ξέρω τι θέλεις πουτάνα μια πούτσα στο στόμα θέλεις ε ? τώρα θα στην δώσω αλλά πρόσεξε μην με δαγκώσεις γιατί θα σε σκοτώσω πουτανάκι

Ήμουν εκτός εαυτού ανέβηκα πάνω στον καναπέ με τα πόδια , με το ένα χέρι μου συνέχιζα να την κρατάω από τον κότσο έτσι ώστε να της έχω ανασηκωμένο το κεφάλι ενώ με το άλλο μου χέρι προσπαθούσα να ξεκουμπωθώ ήθελα τόσο πολύ να της βουλώσω το στόμα που ακόμα και το καυλί μου ήταν σηκωμένο

Το έβγαλα και κρατώντας το στο χέρι της το βύθισα στο γαμημένο στόμα της ,δεν μου έφερε καμία αντίρρηση ,τον ρούφαγε με όση δύναμη είχε το ένιωθα τα μαγουλά της είχαν μπει προς τα μέσα τόσο όσο να βλέπω να διαγράφεται το καυλί μου στα πουδραρισμένα μαγουλάκια της

Την γαμούσα δυνατά η πούτσα μου έμπαινε μέχρι τέρμα στο λαρύγγι της πουτάνας

-Σου αρέσει έτσι τώρα καριόλα ε ? πες μου

Πως να μιλήσει όμως – δεν μπορούσε – μόνη απάντηση της ήταν ο ήχος από τα βαμμένα χείλια της που έκανε πάνω στην καυλωμένη πούτσα μου

-Ρούφα τον καριόλα της φώναζα και άρχιζα να της ρίχνω σκαμπίλια ενώ ταυτόχρονα προσπαθούσα να μην χάνω τον ρυθμό του μέσα έξω ενώ αυτή έβγαζε πνιχτούς ήχους

-θα σου μάθω εγώ πως θα μιλάς ξεκωλιάρα η μάλλον δεν θα μιλάς μόνο θα ρουφάς”ωραία τα έλεγα συνεχώς αυτοσχεδίαζα μαζί της ,

αλλά της άρεσε αυτό πολύ ,καύλωνε και το έδειχνε με το ειρωνικό της στοματάκι

Η Κλέλλια το έκανε με άκουγε και το έκανε αυτό με τρελαινε ακόμα περισσότερο

έβαλα το χέρι μου στο πρόσωπο της και της έκλεισα την μύτη δεν ξέρω πως μου ήρθε αυτό αλλά της το έκανα

Προσπαθούσε να αναπνεύσει με το στόμα αλλά αυτό της το είχα ρεζερβέ ,όσο προσπαθούσε να πάρει αέρα τόσο ποιο πολύ τον ρούφαγε ,ωραίο παιχνίδι βρήκα ,με το άλλο χέρι μου έπιανα την πούτσα μου και της τον έβγαζα έξω από το στόμα αλλά για πολύ λίγο ανεπνεε και μαζί με τον αέρα της τον έχωνα έτσι μου έκανε απίστευτο ρούφηγμα ,δεν έφερνε καμιά αντίδραση στο τέλος την έπιασα με τα δυο μου χεριά από τα μαλλιά και την γαμούσα σαν τρελός μέχρι να την χύσω

Άλλαξα γνώμη αμέσως και ίσα που πρόλαβα να κρατηθώ τον έβγαλα έξω και κρατώντας τον σφιχτά από το πουτσοκέφαλο ,αυτοσχεδίαζα έκανα ότι μου ερχόταν στο θολωμένο μου μυαλό ,ήθελα να την κάνω να νιώσει σαν ταπεινωμένη τσούλα

Έστρεψα την πούτσα μου προς τα πόδια μου και εκεί αποφάσισα να χύσω πάνω στα δάχτυλα του ποδιού μου έχυνα με αναστεναγμούς καύλας απίθανης καύλας

Το σπέρμα μου έτρεξε και στο πάτωμα ,συνέχιζα να την κρατάω από τα μαλλιά και την πρόσταξα αφού της έσκυψα χαμηλά το κεφάλι

-τώρα καριόλα γλείψε τα χύσια μου από τα ποδιά μου σαν καλή πουτάνα που είσαι

Το πρόσωπο της δεν ήταν απλά αναψοκοκκινισμένο ήταν κόκκινο από τα σκαμπίλια και την καύλα της ,με κοίταξε και με υπάκουσε αμέσως ,έσκυψε και άρχισε να μαζεύει το σπέρμα μου με την γλωσσά της με αργές κινήσεις τα έγλειφε καθώς της κράταγα το κεφάλι της χαμηλά σαν σκυλάκι η γλώσσα της γλίστραγε ανάμεσα στα δάχτυλα μου ,ήταν κάτι πρωτόγνωρο για εμένα αυτό και ο ζήλος που το έκανε

-Και στο πάτωμα σκύλα της φώναξα

Η πιστή μου πουτάνα το έκανε αμέσως έγλειφε το πάτωμα ότι σπέρμα είχε μείνει ,με καύλωνε μόνο που την έβλεπα έτσι μου σηκωνόταν πάλι με άναβε αυτή η εξουσία που είχα πάνω της αυτό ήταν , ότι της έλεγα το έκανε τελικά αυτό ήθελε η ξεκωλιάρα και εγώ της το έδινα όσο ποιο σκληρά της άρμοζε

Η Κλέλλια είχε τελειώσει με τα χύσια μου τα είχε σκουπίσει όλα με την γλωσσά της και με κοίταζε έτσι σκυμμένη μπρος από τα ποδιά μου

Την σήκωσα τραβώντας την από τα μαλλιά , έσκισα το φόρεμα το ένιωθα σαν χαρτί στα χεριά μου έμεινε με τα μαύρα εσώρουχα της ,τράβηξα το σουτιέν μέχρι να σκίσει και αυτό μάλλον την πόνεσε γιατί φώναξε

Έκατσα στον καναπέ με ανοιχτά τα ποδιά η πούτσα μου δεν μπορούσε να ξεκαυλωσει με τίποτα , αυτή είχε κάτσει όρθια μπροστά μου περιμένοντας τις εντολές μου ενώ με κοίταζε με ένα λάγνο ύφος ,έλυσε τα μαλλιά της και μου μίλησε

-πουστράκι βλέπω αρχίζεις να βελτιώνεσαι” το τσουλάκι ήθελε και άλλο γύρο ,αχόρταγο κορίτσι

-Μωρή καριόλα άμα δεν έχεις πούτσα στο στόμα δεν βάζεις μυαλό”

της έπιασα τα χεριά και της τα έβαλα μέσα από την κιλότα θα την έδενα άλλα βιαζόμουν να της τον χώσω ξανά στο κωλόστομα της

Της το έκανα καθώς καθόμουν στον καναπέ ενώ αυτή γονατισμένη τον ρούφαγε ξανά χωρίς να κρατιέται πουθενά μόνο στην πούτσα μου την έβλεπα ότι η καριόλα μου ήταν λυσσασμένη για τσιμπούκια ,επεφτε πάνω μου με όλο το βάρος του σώματος της

τον έβγαλα έξω και της τον χτύπαγα στα μάγουλα ότι κινήσεις έκανε να τον πιάσει με τα χείλη της δεν τα κατάφερνε θα την παίδευα την πουτανίτσα ,

την έσπρωξα από μπροστά μου την σήκωσα όρθια και την έβαλα να σκύψει της έσκισα και την κιλότα τώρα ο κώλος της είχε τουρλώσει ενώ αυτή κρατιόταν από τον καναπέ

Της άνοιξα τα κωλομαγουλα μέχρι να δω την ροδαλή κωλοτρυπίδα της το μουνί της ήταν πρησμένο από την καύλα τα μουνόχειλα της είχαν ανοίξει

Έκανα μια κίνηση να της τον χώσω στον κώλο της , ήταν ακόμα κλειστή η τρυπούλα της ,έβαζα τα δάχτυλα μου αλλά δεν έφτανε μόνο αυτό

πήγα από μπροστά και την έβαλα να μου σαλιώσει την πούτσα μου για να της τον χώσω , το έκανα τρεις φόρες μέχρι να τα καταφέρω

Πόνεσα άλλα από την λυσσά μου δεν με ένοιαζε .

Την γαμούσα και βόγκαγε η σκύλα , της έριχνα σκαμπίλια στα αφράτα κωλομάγουλα της, όσο της έριχνα σκαμπίλια τόσο ποιο πολύ κουνιότανε ,σχεδόν αυτή με έσπρωχνε με τον κώλο της ,απίστευτη πουτάνα

Τον έβγαζα από την κωλάρα της και της τον έδινα πάλι στο στόμα για να συνεχίζει να κρατάει υγρή την πούτσα μου και ξανά τον έχωνα στην ανοιχτή από πούτσα κωλοτρυπίδα της .

-Έτσι μωρή πουτάνα θα σου ξεσκίσω την κωλάρα σου αυτό ήθελες από την αρχή καριόλα πάρτον τώρα “ φώναζα καθώς την τον έμπηγα μέχρι τα αρχίδια στη αδηφάγα κωλάρα της

Το έκανα για αρκετή ώρα ενάλλαζα το γαμημένο στόμα με το ανοιγμένο κώλο της πολλές φορές ,

με τα χεριά μου της έγδερνα την πλάτη της βογκούσε το πουτανάκι μου κάθε φορά που έφτανα μέχρι τα αρχίδια φώναζε ,φώναζε δυνατά , ενώ όταν τον έβγαζα για να μου τον γλείψει γύριζε γρήγορα για να τον ρουφήξει .

Κάπου εκεί καθώς την γαμούσα από πίσω δεν κρατιόμουν άλλο ήθελα να την ξανά χύσω

τον έβγαλα και έχυσα πάλι κάτω προς τα ποδιά μου τα χύσια μου έτρεχαν παντού

-Τώρα βρωμόμουνο σκύψε και γλύφτα και μην αφήσεις τίποτα γιατί θα σου κολλήσω τα μούτρα στο πάτωμα

Έκατσα στον καναπέ εξουθενωμένος και ιδρωμένος ενώ η σκλάβα μου έκανε ότι της είπα έγλυφε στο πάτωμα τα χύσια μου και μετά συνέχισε να τα μαζεύει από τα πόδια μου ,δεν ξέρω πόση ώρα το έκανε αυτό άλλα η καύλα μου ήταν απίστευτη δεν είχα ξανανιώσει ποτέ έτσι ξανά αυτή το είδε και πήγε η αχόρταγη να με τσιμπουκώσει ξανά

-Ξεκωλιάρα θέλεις ακόμα πούτσα ε?

Δεν μιλούσε έπαιρνε βαθιές ανάσες ,το στόμα της ήταν μισάνοιχτο ,ο κότσος της είχε λυθεί τα μαλλιά της ήταν έτσι απλωμένα πάνω στα μικρά της βυζιά

Οι ρογίτσες της ήταν σκληρές και της ένιωθα στα μπούτια μου αφού η σκύλα τον ήθελε ξανά στο στόμα της

καθώς μου τον έγλειφε κουνούσε δεξιά αριστερά την λεκάνη της ,έκλεισα τα πόδια μου στο πρόσωπο της δυνατά έσκυψα και της έριχνα σκαμπίλια στην κωλάρα της δεν μου έφτανε αυτό ήθελα να της κάνω και άλλα ,τι όμως συνεχεία αυτοσχεδίαζα με μόνο στόχο να την βλέπω ταπεινωμένη μπροστά μου αυτό μου έφτανε

Της τον έβγαλα έξω από το στόμα της το έκανα αυτό με μεγάλη δυσκολία γιατί με κράταγε και δεν με άφηνε .

Σηκώθηκα ήθελα να της χώσω κάτι στον κώλο καθώς θα την πίπωνα ήθελα κάτι χοντρό και μακρύ ικανό να της ξεσκίζει την κωλοτρυπίδα της ,κάτι ανάλογο με της αχόρταγες ορέξεις της

μέσα σε μια γρήγορη αναζήτηση βρήκα αυτό που θα ικανοποιούσε την βεντούζα της ψωλής μου

Ήταν μια βάση ξύλινη για χαρτί κουζίνας με μεγάλο ξύλο με μια στρογγυλή βάση στο κάτω μέρος το πήρα και γύρισα στο δωμάτιο ,η Κλέλλια ήταν γονατιστή με τα χεριά στο πάτωμα και με περίμενε

-σου βρήκα τι θα σου χώσω στον κώλο πουτανάκι

Δεν μου μίλησε με κοίταζε αμίλητη και με υπάκουσε, αμέσως σηκώθηκε και έσκυψε προστάζοντας μου τον κώλο της είχε βάλει και τα χεριά της ανοίγοντας μου τα κολομάγουλα της

Ήταν μεγάλο δεν μπορούσα να της το βάλω έτσι απλά ,

πήρα την τσάντα της και την αναποδογύρισα βιαστικά κάτι θα είχε μέσα που θα μου φαινότανε χρήσιμο σκέφτηκα και το βρήκα ήταν μια κρεμά προσώπου μάλλον

Με τα δάχτυλα μου γεμάτα κρεμά της άνοιγα την κωλοτρυπίδα όση ώρα το έκανα αυτό κούναγε τον κώλο της ανυπομονώντας να το νιώσει μέσα της αναστέναζε είχε φτάσει σε σημείο να χτυπάει τον κώλο της με τα χεριά της δυνατά σκαμπίλια ,τέτοια ανυπομονησία είχε

Της το έβαλα με περιστροφικές κινήσεις μέσα σε παρατεταμένα βογκητά της

το έβαλα μέχρι τέρμα ήταν απίστευτο δεν μου έφτανε ούτε αυτό ήθελα να της είναι συνέχεια όλο στον κώλο της γιατί με τα δάχτυλα της το μπαίνω έβγαζε

-Καριόλα δεν τελείωσα ακόμα” , της είπα καθώς σηκώθηκα και πήγα στην ντουλάπα ,-ήξερα τι ήθελα -μέσα είχα ακόμα το κουστούμι που φόραγα στην κηδεία έβγαλα την φαρδιά λουρίδα από το παντελόνι αυτό θα της άξιζε της ξεκωλιάρας χήρας σκέφτηκα

Της το πέρασα ανάμεσα στα ποδιά της και της το έβαλα σφιχτά από το μουνί της που ειχε ανοίξει , το έσφιξα μέχρι την στρογγυλή βάση του ξύλου ευτυχώς περίσσευε αρκετό ακόμα για να το κρατάω με το χέρι μου

Την είδα έτσι μπροστά μου είχα τελειώσει το έργο μου ήταν πεσμένη στα τέσσερα της είχα ανοίξει τον κώλο της και της είχα σφηνώσει το χοντρό ξύλο όλο μέσα της η βάση του ήταν σαν τάπα για την ξεκωλιάρα μου ναι ήταν δικιά μου τώρα την έκανα ότι ήθελα , η οργή μου για αυτήν δεν μου είχε φύγει η εξουσία μου πάνω της με καύλωνε όσο τίποτα άλλο , αλλά όσο νόμιζα ότι την τιμωρούσα τόσο αυτή ερεθιζόταν ,φαύλος κύκλος

Την έπιασα από την άκρη της λουρίδας ήταν σαν σκοινί για το δεμένο σκυλάκι μου της έριχνα με αυτό στα κοκκινισμένα κωλομαγουλα της δυνατά

βογκούσε ,φώναζε άλλα της άρεσε κουνούσε το κεφάλι της , το στόμα της ήταν ανοιχτό σαν άγριο ζώο ,κάθε φορά που την “μαστίγωνα” με την λουρίδα ο πόνος της γινόταν ηδονή η ηδονή την έκανε να τρέμει ,να βγάζει παρατεταμένα μουγκρητά ,τόσο πολύ της άρεσε ήταν πρώτη φορά που έβλεπα κάτι τέτοιο

εγώ τελικά δεν την τιμωρούσα την καύλωνα την ξεκωλιάρα

Με το χέρι μου στην λουρίδα την τράβηξα στο δωμάτιο ερχόταν στα γόνατα

Έκατσα όρθιος με τα πόδια ανοιχτά ,η καυλωμένη σκυλίτσα μου ήρθε με την γλώσσα έξω έτοιμη να με ξανά ρουφήξει

-Βάλε την πούτσα μου στο στόμα σου και κανε με να χύσω πουτάνα” της το είπα προστακτικά

-Ότι θέλεις γαμιά μου”μου είπε και άρχισε να με τσιμπουκώνει αχόρταγα είχα μείνει άναυδος από την λύσσα της για πούτσα ,τον είχε πιάσει με τα χείλη της ,ένιωθα την γλωσσά της πάνω στο πουτσοκέφαλο μου

-ρούφα τον σου είπα καριόλα δεν σου είπα να με γλείψεις και την τράβηξα με την λουρίδα ποιο πολύ προς τα έμενα ,ανεβοκατέβαζε το στόμα της σαν μανιασμένη

-Έτσι μωρή σκύλα θα σε χορτάσω πούτσα παλιοκαριόλα

Αντί για απάντηση με έπιασε με τα χέρια της από την λεκάνη μου και ρίχτηκε σε ένα λυσσασμένο τσιμπούκι

Η καύλα μου ήταν απερίγραπτη τίποτα δεν θα ήταν το ίδιο μετά από αυτό το ξέσκισμα της πουτάνας μου ,πότε μου δεν είχα φτάσει σε τέτοια ηδονή ,ήμουν συνέχεια καυλωμένος και μόνο που την έβλεπα έτσι γονατιστή να με υπακούει

Όσο της τράβαγα την λουρίδα μούγκριζε της χωνόταν στο μουνί της και της σφήνωνε το ξύλο στον κώλο της

Ήθελα να την γαμήσω ξανά από τον κώλο αλλά δεν μπορούσα να την σταματήσω να με ρουφάει της τράβηξα το κεφάλι και τον έβγαλα από το στόμα της ,

μου τον είχε κάνει ποιο σκληρό και από το ξύλο που της ήταν χωμένο στον κώλο της

Την γύρισα ξέσφιξα λίγο την ζώνη και της έβγαλα το αυτοσχέδιο ξύλινο παπόρι που της είχε κάνει την κωλοτρυπίδα της ορθάνοιχτο φιλιστρίνι .

Της τον έχωσα εύκολα ,άρχισα να την γαμάω από πίσω ξανά

-Σου αρέσει τώρα καριόλα

-μμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμ

-μίλα πουτάνα μου

-Ναι γάμα με ρε πούστη ξέσκισε μου την κολάρα ..αχχχχχχχχχχχ

-βρομοπούτανο θα σε μάθω εγώ να μιλάς καλύτερα

-ναι γαμιά μου μμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμ

-σε ξεκωλιάζω όπως σου αρμόζει καριόλα

-Ξέσκισε με ρε ,έτσι ……….αααα……ααααααααα

Ανταλλάξαμε πολλές φιλοφροσύνες αναμεταξύ μας ,είμαστε όλο αβρότητα η συζήτηση μας την ώρα του ξεκωλιάσματος άρχισε να γίνεται ακόμα ποιο ενδιαφέρουσα ,

η φαντασία μου κάλπαζε το ίδιο και αυτή πάνω στην πούτσα μου , προσπαθούσα να βρω νέες λέξεις για να εκφραστώ με την Κλέλλια

-Θα σε γαμάω συνέχεια σαν να είσαι πουτάνα σε μπουρδέλο

-Αχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ………….

-Σα να είσαι πουτάνα σε τούρκικο μπουρδέλο σκυλίτσα ,εκεί θα σε πάω

-Πες μου πως είναι ……..Ααααααααχχχχχχχχχχχ

-Τις ξυρίζουν τα φρύδια και τις γαμάνε πισωκολητο χοντροί μουστακαλήδες καριόλα ,αυτό θα σου κάνω

-Ναι …….Ναι……….ααααααααααααααααααααααα

-Θα είσαι συνέχεια πεσμένη στα τέσσερα και θα σε γαμάνε τεράστιοι τριχωτοί πούτσοι

-αααααααααααααααααααααααααχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

-Συνέχεια , το μουνί σου και ο κώλο σου δεν θα στεγνώνουν ποτέ ,γιατί οι ψωλές τους θα σε γαμάνε ασταμάτητα καθώς θα σε τραβάνε από τα μαλλιά

-Με πεθαίνεις καριόλη….ααααχχχχ.. ααααααααααααα …….ααχχχχχχχχχχ

Της Κλέλλιας της άρεσε αυτή η ιδέα ,τώρα της γαμούσα και το μυαλό μαζί με τον κώλο της ,

η γυναίκα είχε απογειωθεί ,

οι οργασμοί της ήταν απανωτοί ,το μουνί της έσταζε γλυκό νέκταρ , το νέκταρ της δικής μου φαντασίωσης που της είχε μπει μέσα και έβγαινε από το πρησμένο μουνάκι της σταγόνα σταγόνα

με τα χέρια της ανοιγμένα κρατιόταν στον καναπέ τίναζε το κεφάλι της δεξιά αριστερά πάνω κάτω ακόμα και τα μαλλιά της μαστίγωναν την πλάτη της ,είχε σπασμούς ,έχυνε και ξανά έχυνε ………………………….

Με που τον έβγαλα έξω γύρισε και τον έχωσε στον στόμα της ,εκεί της ξέσκισα και το στόμα η μάλλον αυτή με ξέσκισε στο τσιμπούκι ,

μέσα σε παραλληρημα την έχυσα βαθιά στο λαρύγγι αφού την είχα μπουκώσει μέχρι τα αρχίδια μου

Τώρα η Κλέλλια έπινε και το νέκταρ που έχυνε η ψωλή μου

-Πάρτα ξεκωλιάρα πιεστά όλα πουτάνα μου

Η υπάκουη καριόλα μου τα κατάπιε όλα , στο τέλος όταν τον έβγαλα έξω μου άνοιξε επιδεικτικά το στόμα της για να μου δείξει ότι τα είχε πιει όλα ,το σκυλάκι μου ήταν με το στόμα ανοιχτό και την γλώσσα έξω το πρόσωπο της είχε μια ευχαρίστηση το ίδιο και εγώ ,βέβαια δεν της έφτανε αυτό μου τον πήρε στα μικρά ευγενικά της δαχτυλάκια τον εσφιγγε και ένιωθα τα δαχτυλίδια της πάνω στην πούτσα μου , άρχισε να τον χτυπάει στα χείλια της

τέτοιο τσιμπούκι ούτε στα ποιο τρελά όνειρα μου δεν είχα φανταστεί .

Απίστευτο και όμως δεν μπορούσα να ξεκαυλοσω , δεν είχε αφήσει ίχνος σπέρματος και τον χτύπαγε πάνω στα μαλακά δροσερά της χειλάκια ,θα το ξανά γαμούσα ευχαρίστως αυτό το θεσπέσιο στόμα αλλά το σώμα μου δεν άντεχε άλλο

Σωριάστηκα στον καναπέ είχα αδειάσει όλος μαζί με το σπέρμα μου που το ήπιε όλο είχε πάρει μαζί της ότι δύναμη μου είχε απομείνει , με ξεζούμισε η καριόλα

Σηκώθηκε έβγαλε την ζώνη που της είχε αφήσει σημάδια στο σώμα της ήταν αναψοκοκκινισμένη,ο κώλο της ήταν σχεδόν μελανιασμένος από τα χαστούκια και το ξέσκισμα του αιώνα ,φόραγε ακόμα τα τακούνια που της σήκωναν περήφανα τα καμπυλωτά καπούλια της

Αυτήν την γυναίκα σκέφτηκα ,θα μπορούσα να την γαμάω ασταμάτητα μέχρι να λιποθυμήσω ……η πουτάνα μου που πριν λίγο “γαμιόταν σε τούρκικο μπουρδέλο” σέρβιρε κιόλας

πήγε στην κουζίνα και έφερε 2 ποτήρια με βότκα σκέτη ,λικνιζόταν καθώς με ζύγωνε ,γυμνούλα ………………………..και ιδρωμένη ,ακόμα και ο ίδρωτας της μύριζε ….ανατολή…………. .μαγεμένη ανατολή

-Πιες ανιψάκι θα σου χρειαστεί

Την ήπια μπας και με ξυπνήσει από τον λήθαργο που είχα πέσει ,το προσωπο μου ήταν στο ύψος της κοιλιά της …..λείο δέρμα ……. ήπια την βοτκα και πέταξα το ποτήρι στο πάτωμα ήθελα να της πιάσω το στήθος της ……

Μου χαμογέλασε πήγε ξανά στην κουζίνα και

μου έφερε ακόμα μια αλλά δεν μου την έδωσε , την έχυσε πάνω στο στήθος της

-Θα πρέπει να την πάρεις σταγόνα σταγόνα αγοράκι μου

δεν μπορούσα να αρνηθώ στην πρόσκληση της και έβαλα όση δύναμη μου είχε απομείνει και άρχισα να την γλύφω στα βυζάκια της ήταν πρώτη φορά που της φίλαγα το στήθος της

αυτή μου χάιδευε τα μαλλιά αυτό κράτησε αρκετή ώρα ,ένιωθα τόσο όμορφα ανάμεσα στα στήθη της ,τις έγλυφα περιμετρικά τις ρόγες μέχρι να τις αιχμαλωτίσω με τα δόντια μου μέσα στο στόμα μου , της χάιδευα το μουνάκι της ,εάν δεν είχαν προηγηθεί όλα αυτά θα φαινόμαστε σαν ερωτευμένοι, ένα παθιασμένο ζευγαράκι…………………………………..

Μόνο με την σκέψη αυτή εγώ τραβήχτηκα ,το ίδιο έκανε και η Κλέλλια , δεν ήμουνα τόσο μαλάκας η δεν το ήξερα ακόμα για να την ερωτευτώ το χάδι της όμως είχε μια ……αθωότητα που μου την μετάδωσε ,με αυτήν την δεύτερη σκέψη ανατρίχιασα ,

έπρεπε να ήμουνα σκληρός απέναντί της ,το μυαλό μου μπερδευόταν ………ήμουν σίγουρος ότι ήταν μια μάγισσα μια ξεκωλιάρα τσιμπουκο-μάγισσα αν θα υπήρχε τέτοια κατηγορία μαγισσών

Επιστράτευσα όση ευγένεια είχα απέναντι της

-πήγαινε φερε μου άλλη μια βότκα καριόλα να πιω και μόλις συνέλθω λίγο θα σε ξαναγαμήσω

Πήγε και μου έφερε άλλα αυτή την φορά μου την έχυσε στο πρόσωπο

-Τι κάνεις εκεί μωρή “όλο γλύκες ήμουνα ,αυτή μου απάντησε το ίδιο στοργικά

-Πουστράκι τώρα θα παίξω εγώ μαζί σου

-μην αρχίζεις πάλι γιατί αυτήν την φορά δεν θα σου χώσω μόνο ξύλο στον κώλο σου

-όχι βεβαία αυτή την φορά θα στο χώσω εγώ πουστράκι

Η καριόλα πως άλλαζε έτσι συμπεριφορά άρχισε να με προκαλεί πάλι

-Λοιπόν θα σηκωθείς και θα πας στο σπίτι μου να μου φέρεις ρούχα

Λογικό μου φάνηκε της τα είχα σκίσει όλα από την οργή μου

-Θα σου δώσω εγώ κάτι και θα σε πάω σπίτι σου ……..

-Θα στο εξηγήσω μια φορά πουστράκι και κοίτα να το καταλάβεις καλά

θα πας στο σπίτι μου θα φορέσεις ότι ρούχο σου αρέσει θα βαφτείς σαν τσούλα θα βάλεις τακούνια και θα έρθεις εδώ

Σκέφτηκα ότι και αυτή διεύρυνε την φαντασία της άλλα δεν μου άρεσε το σενάριο

Δεν κατάλαβα που το πήγαινε άλλα άρχιζε να με ανάβει πάλι ,

-“Τα λόγια μου κύλαγαν σαν μέλι από το στόμα μου η Κλέλλια το έγλυφε με την γλωσσά της της και μου το ξανά έδινε γλυκά ,γλυκά……………………….”-

-Το να πας να γαμηθείς αλλού ίσως είναι καλύτερη ιδέα αχόρταγη πουτάνα…………. ε ………….τι λες?” προσπαθούσα να κρατήσω ένα επίπεδο στην συζήτηση

-Ρε μαλάκα δεν έχεις καταλάβει τίποτα νομίζεις ότι ήρθα εδώ να με γαμήσεις ?

-Ναι” γιατί ήρθες για να σε κεράσω καφέ” τι ήθελα και της απάνταγα

-Ρε αρχίδι θα σε κλείσω στην φυλακή άμα δεν κάνεις ότι σου λέω

-Τι μαλακίες μου λες μωρή να σε αρχίσω στης σφαλιάρες θέλεις ?

-πουστράκι δεν ξέρεις ποια είμαι εγώ ,θα με μάθεις καλά τώρα

-μια παλιοπουτάνα είσαι μόνο για γαμήσι κάνεις απορώ που σε βρήκε ο θείος μου” τώρα άρχισα να την προκαλώ εγώ

-εγώ μπορεί να είμαι πουτάνα αλλά εσύ θα γίνεις το πουστράκι μου

-Τελικά εσύ μόνο με ξύλο καυλώνεις καριόλα

τέλος με τα μελιά τώρα ήθελε και χάδια “-

Προσπάθησε να με χτυπήσει στο πρόσωπο ,εγώ την έπιασα σφιχτά τότε με δάγκωσε στο χέρι ,την έσπρωξα μακριά μου και πήρα στα χέρια μου την λουρίδα

-θα σε αρχίσω με το λουρί αχόρταγο μουνί

Αυτή ηρέμησε κάπως έκατσε στον καναπέ άναψε ένα τσιγάρο τώρα που την έβλεπα με αυτήν την διάχυτη θηλυκότητα να στάζει πάνω στον καναπέ μου ……συμπαθητικια ήταν ,

είχε βάλει το πόδι της το ένα πάνω στο άλλο ,τα μικρά μιας χούφτας βυζάκια της με κοίταζαν με τις μαύρες ρογίτσες ,τα λογία της μου φαινόντουσαν σαν να μην τα έλεγε η ίδια

-Λοιπόν μαλάκα να σου εξηγήσω σε τι κατάσταση βρίσκεσαι ,άκου αρχίδι

θα βγω έξω στον δρόμο έτσι όπως είμαι γυμνή και σημαδεμένη παντού από τα χαστούκια που μου έδωσες σίγουρα σε λίγο θα με μαζέψει η αστυνομία και ξέρεις τι θα πω ε πουστράκι?

Θα πω ότι με βίαζες συνεχεία και επειδή εγώ αντιδρούσα με χτύπησες και με έδεσες ,

θα με πάνε σε ιατροδικαστή όπως είναι υποχρεωμένοι να κάνουν και θα βρουν τόσο σπέρμα σου πάνω μου και σημάδια βιασμού στον κώλο μου που θα σε βουτήξουν μέσα σε μια ώρα μαλάκα τώρα το κατάλαβες

-Δεν σε βίασα , εσύ ήθελες γαμήσι

-ναι ε ,θυμάσαι που μου είπες ότι άμα δεν κάνω ότι μου πεις θα με σκοτώσεις

εγώ φοβήθηκα και έκανα αυτό που ήθελες

-και δεν μου λες μωρή πουτάνα από τον φόβο σου με τσιμπούκωνες σαν λυσσασμένη

-Εγώ μαλάκα αυτό θα πω όμως ,ποιον θα πιστέψουν εσένα η μια μικρή γυμνή κοπέλα που τρέχει αβοήθητη στον δρόμο ??

-Η μικρή αβοήθητη γυμνή κοπέλα ???? ποια εσύ που δεν μπορούσα να σε ξεκολλήσω από την ψωλή μου

-λεγε ότι θέλεις μαλάκα αλλά ξέρεις τι έχει να γίνει θα σε χώσουν στην φυλακή και ξέρεις τι κάνουν στην φυλακή σε κάτι πουστρόνια σαν και εσένα ?

Θα σε βιάζουν νύχτα μέρα πουστράκι ,αυτό θα είναι το τούρκικο μπουρδέλο για εσένα

Η διαφορά μου με αυτή την πουτάνα ήταν ότι την φαντασία της θα την πραγματοποιούσε φαινότανε στο αποφασιστικό της βλέμμα ,εγώ όμως δεν καύλωνα με αυτήν την ιδέα

-Σταμάτα τις μαλακίες Κλέλλια ήρθες εδώ για να γαμηθείς

-Όχι ηλίθιε ήρθα εδώ για να παίξω στο είπα άλλωστε όταν ήρθα” και έτσι ήταν μου το είχε πει “ήρθε η θεία στο σπίτι για να παίξει ανιψάκι” τώρα θυμήθηκα τα λόγια της

-Γιατί το κάνεις αυτό τόσο πολύ με μισείς ,εγώ νόμιζα ότι σου άρεσε όλο αυτό

-Γιατί με χτύπησες την μέρα που πέθανε ο θείος σου και αυτό δεν θα το ξεχάσω ποτέ καριόλη

-Ήταν ο θείος μου ρε γαμώτο….ήμουν σίγουρος ότι κάτι του έκανες

-Κλαψιάρικο πουστράκι αποφάσισε γρήγορα ….το εννοώ αυτό που λέω

-δεν θα κάνεις τέτοια μαλακία ,τελειώνουμε εδώ

-Όχι τώρα αρχίζουμε ,να δεις χαρά που θα κάνουν όταν τους πω ότι με γαμούσες όταν μας έπιασε ο θείος σου και για αυτό πέθανε από έντονη συγκίνηση θα σε κάνω ρεζίλι στους δικούς σου θα γίνεις ρεζίλι παντού άλλα αυτό θα είναι το λιγότερο γιατί θα είσαι στη φυλακή για πολύ καιρό

Η σατανική πουτάνα τα είχε σκεφτεί όλα ,είχε δίκιο τα είχε όλα στο μυαλό της σχεδιάσει ,και θα το έκανε ήμουν σίγουρος δεν τα έλεγε πάνω στα νεύρα της το εννοούσε ,

Έπρεπέ να κάνω κάτι ,έστω και αυτό αλλά ήθελα να το διαπραγματευτώ πρώτα

-…………….Άμα πάω θα το σταματήσουμε όλο αυτό

-Έτσι μπράβο τώρα μιλάς λογικά ,ναι άμα κάνεις ότι σου πω δεν θα πάω στην αστυνομία

Ήπια ακόμα μια βότκα άναψα και εγώ ένα τσιγάρο

-Λεγε τι θέλεις

-Στο είπα μαλάκα θα πας σπίτι μου και θα ντυθείς με τα ρούχα μου σαν πουτάνα τραβεστί ,θα αφήσεις το αμάξι μακριά από εδώ και θα έρθεις με τα πόδια εδώ , εγώ θα κάθομαι στο μπαλκόνι και θα σε περιμένω εάν δεν έρθεις έτσι θα βγω έξω και θα φωνάζω σαν τρελή κατάλαβες

-Θες τόσο πολύ να με ξευτελίσεις ε ?

-Ω ναι……… πάρα πολύ !!!!!!!!ανιψάκι άλλα αυτό είναι πολύ λιγότερο από το σε πιάσουν οι μπάτσοι………….. σκέψου το αγοράκι

Είχα μπλέξει πολύ άσχημα ήταν επικίνδυνη γυναίκα τώρα το κατάλαβα

-Αργείς μαλάκα πρέπει να πας τώρα και μην ξεχάσεις να φορέσεις και κιλότα ,θα κάνεις ότι σου λέω ,

δεν μπορούσα να κάνω κάτι τέτοιο η μπορούσα ? δεν ήξερα ντύθηκα γρήγορα και πήγα να ανοίξω την πόρτα

-Τα κλειδιά πουστράκι “μου είπε και μου τα έδωσε αφού τα μάζεψε από κάτω οπού είχαν πέσει από πριν

δίστασα έπρεπε να το κάνω και να τελείωνα με αυτήν την μάγισσα

Άνοιξα την πόρτα

Συνεχίζεται……………………………………………………………………….


4 Responses to “Τhe Humiliation ( Η ταπείνωση ) -Μέρος 2ο”


  1. 1 Ανώνυμος
    Ιανουαρίου 30, 2008 στο 4:28 μμ

    Το 3ο Μέρος ?

  2. 2 Ανώνυμος
    Ιανουαρίου 30, 2008 στο 4:28 μμ

    α οκ,το βρηκα!

  3. Ιουνίου 25, 2008 στο 12:08 πμ

    είδες τελικά,
    αγαπητό μου θύμα;
    είναι ένας κύκλος.
    Εκεί που νομίζεις πως το αίμα στραγγίζει στην καρδιά μου, ε εκεί,
    για μένα
    είναι το πιο γλυκό σου χάδι.

    abuse me!
    A need a good reason to play hanoc you!
    δικαιώνομαι μέσα από τα κείμενά σου.

  4. Απριλίου 3, 2013 στο 12:45 πμ

    φαντασιώσεις φίλε !!! να σου κάτσει τέτοια φάση και λες τύφλα να χουν οι πορνοστάρ !


Σχολιάστε

Beloved Darkness
cooltext68970972.jpg
Σεπτεμβρίου 2007
Δ T Τ T Π S S
« Αυγ.   Οκτ. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
475250999_de0d7caef21
1496309747_5dbfcc68ff.jpg
......................................... Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Do not copy.....So beware


